Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já jsem tipovala, že na CT a mag. jste prakticky "denně".

Mýliti se je lidské.

0 0
možnosti
Foto

Mnohé lékaře lituji a také zdravotní sestřičky. Je jich málo a namísto aby se věnovali pacientům, jsou zatěžováni administrativou. Jako dítě skončila v nemocnici, kde se o nás malé pacienty staraly sestřičky " jen s maturitou". Byly hodné, laskavé. Dnes musí mít diplom a bůhvíco ještě a kamsi se vytrácí lidskost z nedostatku času a celkového přetížení personálu. Když mohu, menší zdravotní neduhy léčím bylinkami jako má babička.

2 0
možnosti

Myslím, že po tomto článku bude o Vaše služby dost zájem.

0 0
možnosti
Foto

Myslím, že ne, jednak nechci, není tu na mě kontakt, takže článek nebyl psán z tohoto důvodu, což ovšem z článku vyplývá.

1 0
možnosti

I23v29a41n51a 36L53a65n79c60e

11. 5. 2019 23:06

Pište, ráda vás čtu.Kombinace léků není legrace, když mi dalli steroidní léky, tak jsem málem měla heart attack, neustále se ptám... Asi lékařům leze na nervy... Clánek, karmaR^R^R^

2 0
možnosti
Foto

proč tak expresivní titulek???

0 0
možnosti
Foto

No jo? Zamyslím se nad tím. Díky.

1 0
možnosti
Foto

Já díky tomu, že jsem v šesti letech málem ohluchl mám s lékaři zkušeností víc, než by si jeden přál. Nevím jestli je to štěstí, ale na spoustu z nich si nemůžu stěžovat :-)A momentálně mám dojem, že mám fajn i "obvoďáka", navíc je to týpek jako z nějakého anglického románu, suchej humor, ale na nezájem si nemohu stěžovat.

2 0
možnosti
Foto

já mám kolem sebe vynikající lékaře, ale píšu, protože něco sděluji, díky:-)R^

2 0
možnosti

určitě pište dál

2 0
možnosti

R^piš dál,protože je toto téma je dnes dost aktuální,protože jsem si sama všimla,že než mi lékař napíše recept a nezbytnou administrativu nemá už čas změřit ani tlak,a tak vznikají všechny ty problémy okolo. Lidi se bojí o něčem co je trápí,nebo z čeho mají strach mluvit,natož to říct lékaři,že chtějí vědět vícR^!!

3 0
možnosti
Foto

Jo, Helouši, proto jsem se rozhodla o tom psát. Děkuji za odezvu.R^V

0 0
možnosti

Povinnou četbu jsem ve škole s gustem ignoroval a je asi jasné, proč.

1 0
možnosti
Foto

Pane Korejsi, Váš problém. Mějte hezký den.

2 0
možnosti
Foto

Lékaři jsou také jen lidi, tak jak může být špatný řemeslník, může být i špatný lékař. Řemeslníka lze lehce odhalit špatně provedenou prací, u lékařů to tak jednoduché pro nás není. Omlouvá je, že to mají daleko horší než řemeslníci, mají v ruce náš život. Doporučují o tom psát dál, a děkuji!!Vto je mé srdce, mám jen jedno, proto ho musím šetřit:-)R^R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik