Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji Vám za vaše rady. Jsme na dobré cestě tam, odkud pocházejí vaši předkové - do řeckého dluhu.

0 1
možnosti
Foto

Bohužel, jste na tom daleko hůř.

1 1
možnosti

Já s vámi souhlasím. Milovníci piva a becherovky pochopitelně nesouhlasí.

To že k nim patří paní Jandová, ty bych nikdy neřekl.:-P

2 0
možnosti
Foto

Pozor, přijde "děkuji" ;-D ... Ondřeji, není jasné s čím souhlasíte. S tim, že jde o apokalzpsu nebo s tím, že se článek nepovedl? ;-) ... Černobvílá dětská logika, že milovníci piva a becherovky nesouhlasí, je takový úsměvný bonus ... já třeba nesouhlasím a víceméně vůbec nepiji a navíc žiji v zahraničí .. prostě nepasuji ;-D

1 1
možnosti
Foto

"Nepodařilo se mi napsat ani logicky poskládaný článek"

To jsou vaše slova a já s nimi souhlasím. Píšete nesmysly jako takřka vždy. :-/

10 1
možnosti

Leda tak uměle vytvořená apokalypsa. Žádná skutečná se nekoná.

4 1
možnosti

A proč máte restaurace spojené s alkoholiky a s chlastáním? Do jakých podniků chodíte?;-)

9 1
možnosti
Foto

Když ona raději Metaxu :-)

1 1
možnosti
Foto

J27i52ř67í 51K22i44n10d27l

10. 12. 2020 18:47

On je národ ohrožen a čím ????

6 1
možnosti
Foto

To je zase něco ;-D .. Asi vás psaní baví, ale číst ty baše blogy je velice často za trest. Ano, nikdo mě nenutí, ale jsou tady a tak to někdy přečtu nějak automaticky ... víceméně vždy to stejný průběh ... chaos, polopravdy, popírání sebe sama, stud za svůj původ, patos a pokrytectví ... zvláštní ... dnes to je možná ještě o level výš 8-o .. takže asi tolik komentářů "děkuji Karle" od vás neuvidíme ;-D

3 1
možnosti

Apokalypsa... Vy jste dobře hysterická. ;-D

Pomněte, že každá válka je horší, španělská chřipka byla násobně horší, morové rány byly násobně horší a tak můžeme pokračovat. Jakkoliv uznávám, že situace je prekérní, na hysterické záchvaty to přece jen ještě není...

7 1
možnosti
Foto

Pochopení, že není dobré plést se násilím do životů druhých lidí, patří k 80% lidské moudrosti.

3 1
možnosti

Citace:

Matky burcovaly, jak je to hrozné být s dětmi doma. Není to hrozné, je to normální, to měly vědět, že se o svoje děti budou muset v určitých situacích postarat.

Zdroj: https://katerinakaltsogianni1.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=762219

Citace:

Já jsem věděla, že se neodstěhuji a zůstala jsem tady sama. Den jejich odjezdu do Řecka byl pro mě velmi smutný. Přesně za rok přišla tzv. sametová revoluce a já byla šťastná, že se otevřely hranice, já začala podnikat a teprve poznávat tehdejší řecké vlastnosti a novodobou kulturu. Byla jsem jak v Jiříkově vidění a dost často v šoku. Řekové mi vůbec nerozuměli, byla jsem pro ně exotická osobnost, která se nechovala podle jejich pravidel. To jsem byla i tady, takže jsem vplula do řeckého života vybavena praxí z Česka.

Děda byl neuvěřitelný bourák. Narodil se mi syn, který vlastně do šesti let vyrůstal v Řecku!!

Zdroj: https://katerinakaltsogianni1.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=760681

1 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik