Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kde kdo pořád vyzívá ostatní k odpovědnosti... já mám nápad... každý ať přijme osobní odpovědnost za svoje zdraví a fyzickou kondici... ono totiž při opravdu důsledném bezpečném chování eliminujete riziko nákazy na naprosté minimum a nemusíte se spoléhat pak na stát nebo chování ostatních...

9 0
možnosti
Foto

cituji z vašeho blogu:

Nikdo z nás si asi nedovedl představit, že budeme žít v takové apokalypse, nikoho z nás nenapadlo, že některé katastrofické filmy budou proti současné realitě pohádkou.

Zdroj: https://katerinakaltsogianni1.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=762219

možná byste si občas to pivko mohla dát taky, na uvolnění :-)

14 0
možnosti
MK

Hlavně se všichni přestaňte řídit strachem a začněte se sami účinně bránit. Vakcína bez vedlejších účinků není, účinná antirotika rovněž nejsou. Jediné co vás před virem chrání je vaše vlastní imunita. Ta jediná rozhoduje, jestli onemocníte a pokud ano, jak vážný bude průběh.

Neoslabujte si imunitu, naopak se ze všech sil snažte si jí posílit. To je jediná rozumná rada, která existuje. Snažte se jí řídit i navzdory tomu, že z vládních úst za celou dobu epidemie ani jednou nezazněla.

A hlavně, nejhorší smrt je z vyděšení.

12 0
možnosti
Foto

Jo, jo, už jsem tam ten konec dopsala. Je to tak, já vím, jenom toho je hodně. Jsem v době, kdy lítám na infúze, hodně toho vidím a není to zrovna příjemné. Díky.R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik