Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dočetl jsem se, že řecké ženy nepřebírají jméno manžela. Po kom se jmenují jejich děti?

1 0
možnosti
Foto

Pane Bicero, děti se jmenují vždy po otci.

0 0
možnosti
AK

Tak trochu vám závidím známost s panem Varufakisem.

Chtěl bych mít možnost se s ním sejít a vyprávět si o ekonomice.

Jeho vysvětlení krize roku 2008 bylo skvělé.

A při jednáních s kancléřkou Merkelovou a jejím ministrem financí jejich nesmysly vyvracel s takovou vehemencí, že musel odejít.

Doufám, že se mu vede dobře a že vyškolí víc tak skvělých ekonomů jako je on.

1 0
možnosti
Foto

Pane Kounovský, Janis Varoufakis je famózní ekonom s velký přehledem a rozhledem. Je s ním radost mluvit. Není vůbec nafoukaný a přitom toho dokázal v životě dost. Nesla jsem jeho podraz těžce, byla jsem u toho, bylo to šíleně smutné. A tak padnul i můj projekt. On je takový frajer v dobrém slova smyslu, že by ho předložil. Připravuje se na volby, tak doufám, že vyhraje.

R^

0 0
možnosti
MP

;-D;-DDva v akci.

Ona: Za chvilku prijde orgasmus!

On (otravene): Ja uz jsem skoro byl a ty si pozves nejakyho Reka. :-)

Souvislost s clankem to asi nema zadnou, ale priste se polepsim a jako kompenzaci davam karmu ;-D

2 0
možnosti
Foto

Michale, mně také tak říkají, i když jsem holka. Tak někdy se na to sejdeme. Na to hnutí.;-D8-oV

0 0
možnosti
PK

;-D Kde můžu podat přihlášku?

1 0
možnosti
Foto

;-D;-Durčitě tě budu v příštích volbách volit! Teda pokud nezaložím stranu ZAJÍCI SOBĚ nebo tak něco. To bych pak pochopitelně volila sebe;-)

2 0
možnosti
Foto

Zakládám hnutí MOŽNÁ a chystám se dobýt Olymp.

Křeslo boha hojnosti, moří a vína podmínkou pro vstup do koalice. :-)

4 0
možnosti
Foto

Jojo. Hellada. To je taky dobrý mejdlo;-D

1 0
možnosti
RE

No jo, vždyť oni i opačně pokyvují hlavou:)

1 0
možnosti
Foto

Romane, právě, takže říct "ne," což je "ochi" znamená trochu syknout a pohodit hlavou nahoru, ano, což je "NE" nový název hnutí je - bylo - teď už jsou to Evropané - kroucení hlavou ze strany na stranu, ale protože jsem po těžkém úrazu páteře, tak se možná všichni po mě opičí a kroutí hlavou jako středoevropané. Nežila jsem marně.;-D;-DR^

1 0
možnosti
MS

Prostě jste řecká hvězda. ,,,;-D,,,

1 0
možnosti
Foto

Když myslíte, i když Vy máte ptačí příjmení, tak Vám moc nevěřím. Ale proč ne??;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik