Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HT

... jasně chválím, taky toho "lejstratýho" nemusím, nějakou funkcičku k důcodičku bych brala;-D leč mi to nechodí,ale myslí jdu do hnutí"NE"R^

1 0
možnosti
Foto

Tak super, budeš předsedat důchodcům a bojovat za jejich práva.;-D;-D;-D

0 0
možnosti
MB

V počátcích se hnutí ANO = Babiš tvářil tak nějak bezpohlavně. Ani napravo - ani nalevo a čile sbíral protestní hlasy. Postupem času zvítězil marketingový přístup - s Naprosto jasným zaměření na majoritu společnosti ...!

Tedy, na občany starší, důchodce, méně vzdělaní, méně informované - Více frustrované. Rovněž, na dobově mazané. Do popředí vystupuje lidovost, jednoduchá řešení a výrazná orientace nalevo. Takže ANO je tu vlastně - Pro všechny. Nyní, jde tedy o výrazně populistickou, levicovou stranu - se zjevnými autoritářskými sklony ...

Zbytečně se vyčítá absence Programu - Existuje! Nejprve zbytnět Stát - Činné zavalit byrokracií. Až se to podaří - Sklíbit přesný opak! Odlehčit Stát a ubrat byrokracii! Nic tedy nemusíte zakládat - Stačí vstoupit, když PRO VŠECHNY - "Tedy i pro Vás". Já říkám to své, Hezky Česky ! :-) ANO - NE, Děkuji nechci ... :-)

4 0
možnosti
Foto

Krásný robor, díky moc. Souhlasím s Vámi.;-D:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Sakra.... já z Vás měl takovou radost a Vy se mi jdete zkorumpovat do politiky...:-( no asi se budu muset na žal jít zpumprlíkovat do putyky ;-D

1 0
možnosti
Foto

No tak, milý Filipe, snad byste tomu nevěřil???

V;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

A jaký název hnutí byste v tomto případě případně doporučila Anife Vyskočilové, která je jak známo z Bulharska? ;-D

1 0
možnosti
Foto

Jestli prominete, tak žádné, aby se to nepletlo s nějakým proruským hnutím, co?

;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik