Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^jednoznačně jsem pro velkodušné ženy;-)

1 0
možnosti
RP

R^Mám kamarádku s podobnými problémy. Také ji radím, aby své předností náležitě uměla využít.

1 0
možnosti
Foto

Díky. ;-)Směle bych s Vámi bych podepsala petici horující za velkou duši žen. Ach jo, chápu Vás. Co já jsem se kvůli (nim) (už od puberty) natrápila...Všechny oči mužů směřovaly vždy jen na jedno místo. Ale těch Vašich peněz za tu bolestivou proceduru bylo škoda, Ještě štěstí, že mi jedna zdravotnice, sestra z chirurgie, zavčasu řekla - "nedělejte to, je to hodně ošklivá operace". Poslechla jsem ji - a dobře udělala. R^

0 0
možnosti
AN
MP

;-DNejaka fotka pred operaci by nebyla?

1 0
možnosti
DV

D98a19v30i14d 29V48l86k

9. 1. 2019 12:42

No co k toumu jako chlap mohu říct? Já z toho pochopil ,že prostě máte velkou duši a srdce a to ostatní se přizpůsobilo;-)

1 0
možnosti
IM

Tak to věřím, že psala Kateřina. Žena, která i do případného dramatu vdechne i ženskou něžnost. Žena s velkou duší V

1 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik