Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Už dlouho jsem se tak nepobavila;-D

0 0
možnosti
ND

Nepatří tohle podle místních pravidel do Hyde parku?

0 0
možnosti
Foto

Budete se muset více snažit, paní Dubcová.

0 0
možnosti

Je pravda, že někdy jste tak trochu neřízená střela. Ale zase je od vás hezké, že si to uvědomujete. Měla byste ale vědět, že když vy sama někdy vytáčíte čtenáře svými blogy, měla byste připustit, že oni mají právo vytočit vás.:-)

7 0
možnosti
Foto

Spousta lidí tu skončí, aniž bychom si všimli. Nebo všimli dřív než se značným časovým odstupem...

2 0
možnosti
Foto

Myslím, že neexistuje řidič (dlouholetý a aktivní, nikoliv sváteční), který by občas neporušoval pravidla. Každý někdy na rovném úseku v obci překročí padesátku, protože prostě spěchá (za psem...), zaparkuje tam, kde se nesmí, v zákazu stání anebo poblíž křižovatky - protože jinde nemá místo. I já sem tam poruším předpisy, a to jak v autě, tak na kole. Jedu na kole po prázdném chodníku, protože to je pro všechny strany bezpečnější, než kdybych jela mezi auty. Na kole přejedu i přechod pro chodce, protože se mi nechce stále slézat a nasedat, když nic nehrozí. Před hodně lety sem napsal kdosi článek, že kola patří na chodník. Někteří ho chválili, většinou mu spílali, ale ten článek měl vysokou karmu... Pěkný den!

1 1
možnosti
Foto

Jarmilko, Vy jste takový poklad. Díky za podporu.:-)

1 0
možnosti
MB

Každé ráno začínám tak, že "Již tady nebudu nic psát" ! To vše, zejména z pohledu, zda existuje 1 bloger, který by uznal argumentaci druhého ? Aby zvolal, že žil v bludu a svou technologii myšlení přehodnotil ! Myslím si, že neexistuje žádný. Tedy otázka se nabízí sama - Proč vlastně psát ? ...

V dobrém slova smyslu pak říkám, že asi jde o skupinu "Prdlých lidí". (Se mnou čele). Jakási vkomponovaná potřeba člověka cosi sdělit - usměrnit. K něčemu se přihlásit a zase to druhé odmítnout. Seznal jsem, že pokud se člověk zbaví představy, že Zachraňuje lidstvo - Tak to jde ! Pak i bonmot - Bučková Luští křížovky a Buček nepoučitelně a zavile, furt cosi tluče do kláves ! To je celé, pak člověk nemusí být zklamán, odcházet - přicházet, či vinit kohokoliv. Jsem "Prdlý" = spokojen" ... :-)

4 0
možnosti
Foto

:-)Já takém, možná jsem víc než prdlá, ale svá. Tak jsme dva, co to o sobě víme.R^

1 0
možnosti
PD

vy se mi fakt zdáte. první váš blog, co jsem četl, tak byl o tom, jak ste buzerovala řidiče, co si na vás dovolil zatroubit. Sama nedodržujete nic a ještě se tím chlubíte, ale ostatní by dodržovat měli?

4 0
možnosti
Foto

Milý pane Drapale, co se zdá je sen. Sáhněte si do svědomí, co? Že ano? Ale vždyť já se přiznávám, že vím, prostě vím.

0 0
možnosti
ND

Napodobim pana Josefa Havránka: to, že jsem hloupá, si o sobě někdy myslím, ale vy máte tu potřebu psát to zde o sobě veřejně...

4 0
možnosti
Foto

Jo, jo, přemýšlím, že budu psát o Vás.

1 1
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik