Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LL

Máte pravdu, ovšem ten věk zase není tak důležitý. Důležitější je že Křeček popírá samou podstatu funkce do které byl zvolen. Celé je to jen další výsměch od mstivého hradního pána za pomocí vůdce sekty. Tyto dvě individua si navzájem vyhoví protože se potřebují a drží tento národ jako rukojmí.

1 0
možnosti
Foto

Pane Luboši, ona je to také msta malého muže, víme?

0 0
možnosti
Foto

K Vašemu blogu nic nemám jen to,že být hercem na odpočinku a vysokým státním úředníkem je velký rozdíl,pan Křeček se snad nejde nikam válet...pokud jde o ty geny,mohla jste použít i české.Pan Zikmund se dnes dožívá v záviděníhodné kondici 101 let....

1 0
možnosti
Foto

Pane Bárto, souhlasím s tím,co píšete,ale já vidím ten problém nejen ve věku, ten opravdu není tak důležitý, ale v ješitnosti. A čím je člověk starší,tak je ješitnější.

0 0
možnosti
JK

J46i94r79i 35K37u97c35e92r29a

14. 2. 2020 19:16

Křeček je opravdu starý muž. Ale podle několika rozhovorů, které v posledních dnech poskytnul, je v obdivuhodné kondici. Ostatně, před pár dny tu byla recenze na divadelní hru s Kňažkem a Bohdalovou, která ve věku 89!!! let hraje obtížnou postavu s obdivuhodnou energií. Takže - ač jsem k tomu celkově skeptický - i generace osumdesátníků má představitele, jejichž služby jsou pro společnost velmi přínosné.

Pokud jde o Křečka (jehož jsem nikdy nebyl příznivcem) jako ombudsmana, zdál se být v předvolebních novinových rozhovorech jednoznačně nejlepším kandidátem a i jeho povolební rozhovory ukazují, že by úřad mohl vést kvalitně a mohl by snad napravit dosavadní neziskovkový šabat.

6 0
možnosti
Foto

Pane Kučero, musím s Vámi souhlasit, J. Bohdalová je vážně neuvěřitelná, znám hodně takto starých lidí, kteří jsou studnicí moudrostí. U p. Křečka mám pocit boje a nepochopení, že už nemusí a neměl by stále za sebe bojovat. Proč? Nelíbí se mi prostě jeho postoje. A díky za čtení.

0 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik