Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Těch lidí mi je samozřejmě líto,ale na druhou stranu mě muž dost často vozí na kontrolu do VFN a jsem dost imobilní a přiveze mě před hlavní vchod,já si na něj (než někde zaparkuje mimo areál) počkám na lavičce, odvede mě na vyšetření kde už vim, že si tak 3 hod.pockam a zase dojde pro auto a jedeme domů : platíme 100 i mimo areál a vše v pohodě. Pokud by to bylo akutní,tak zavolám RZ a není o čem diskutovat

0 0
možnosti

I52v41a23n42a 86L34a52n26c17e

13. 2. 2020 17:52

V Americe jsou u nemocnic parkoviště neplacená, když jsem byla na radiaci, kam jsem dojížděla denně a byla tam pár hodin, tak jsme dostali neplacený ticket, kterým jsme se dostávali na podzemní parkoviště. Ale zase u nás nejsou doktoři hrazeni 100 procent, doplácí se apod. Dlouhé čekání v čekárnách není pravidlem. Je moc smutné, když je člověk nemocný a nikdo se o něj nezajímá a v čekárně by mohl zdechnout. Každému je to jedno....;-(

0 0
možnosti
Foto

I80v41a82n 45V12e96s10e75l14ý

11. 2. 2020 10:13

Já bydlím nedaleko Thomayerky a sám její služby zatím nepotřebuji, ale mám zkušenosti s doprovodem jiných. Tam totiž je první půlhodina zadarmo takže pacienta můžu přivézt až na místo a vrátit se mimo areál. Mimo areál je placené parkoviště s nižší cenou (alespoň to tak bylo před několika lety kdy jsem tam parkovat potřeboval) a o kousek dál je bezplatné.

Jinak si myslím, že lékaři a další pracovníci nemocnice by neměli mít možnost parkovat v areálu - oni jsou zdraví a nějakých pár set metrů chůze jim neuškodí a pro pacienty by bylo víc místa. A také k špatné možnosti auto odstavit nahrává nedodržování objednacích lhůt zdravotníky (to nejspíš není případ článku). Dva příklady - bývalá kolegyně objednaná na 10:00 hod. přišla na řadu ve 13:15 hod. Soused objednaný na Bulovce na osmou se po půl jedenácté dozvěděl v diskusi s netrpělivými spolučekajícími, že všichni jsou objednaní na osmou.

0 0
možnosti
Foto

I35v57a96n 19V22e40s86e23l49ý

11. 2. 2020 11:31

A v paměti jsem vydoloval i případ kdy se placení nešlo vyhnout - neteř byla se svým, tehdy tříletým synem, na návštěvě a synek si tam rozbil hlavu tak, že rána byla na šití. Tak dojela do nemocnice na dětskou chirurgii a tříleté dítě tam nikdo nemůže nechat v čekárně a odjet zaparkovat mimo areál. Takže nezbývá než platit ty nehorázné peníze za parkování. Co třeba zavést v takových případech nějaký kupón na parkování vydávaný v ambulanci v takových případech po skutečně nezbytném ošetření?

0 0
možnosti
Foto

To jsou mi věci, paní Kateřinko! U naší malé místní nemocnice se za parkování neplatí, aspoň doufám, že to tak stále je, ale bylo by zajímavé zjistit, jak je tomu u velkých nemocnic jinde, třeba v Řecku anebo v tom Norsku... Takové vysoké parkovné zrovna u nemocnic považuji za špatný nápad. Pokud je tam míst k zaparkování pacientů málo, lze to přece řešit jinak než vyděračským poplatkem. Už jsem zažila před jednou okresní poliklinikou parkoviště, které bylo z větší části rezervováno jen pro doktory, ale když jsem tam vezla na vyšetření bratra bez nohy, tak jsme čekali dost dlouho, než se aspoň uvolnilo místo pro invalidy.

0 0
možnosti

víte, ony většinou nemocnice nejsou někde za městem 5km v poli. Kdyby bylo parkování v jejich areálů neomezené, tak si tam budou parkovat lidi z okolních firem a zástavby.

2 0
možnosti

Pani Katerino, vcera se mi libil Vas blog o Norsku, tak jsem nakoukla i dnes,ale parkovani v Motole je uplne mimo muj zaber....ale koukam, ze pani Dubcova ma na Vas pifku a je Vasi vernou prispivatelkou;-D

0 0
možnosti

Ani ne tak pifku jako názor, který zde publikuji jako jinde, dnes jsem svůj názor připojila ještě asi pod 3 články, víte?

Ono je to těžké nereagovat, když si o to autorka sama říká :-)

1 0
možnosti

Myslím si, že téměř každý Čech musel někdy navštívit Motol...tak toto snad ani nepotřebuje komentář;-D Kdyby si chtěl každej pacoš odstavit auto ve špitále u vchodu, tak by je museli stohovat na sebe

4 0
možnosti

Tohle je stanovisko z hlediska pacientů. Co hledisko z nemocnic?

Jak to dělají lidé bez auta?

Chápu, že není povinností tohle v článku uvádět, ale pak takové blogy působí jako kniha přání a stížností jen s tím rozdílem, že to nikdo není povinen řešit.

Umí si autorka článku představit jak by prostory v nemocnici vypadaly kdyby nebyly něčím omezeny?

Někteří lidé řeší tento problém tak, že dovezou nemocného ke vchodu do

budovy, doprovodí ho do čekárny a pak se vrátí zaparkovat auto jinam.

4 0
možnosti
Foto

no jo, ale když to uděláte, tak potom nemáte na co nadávat.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS