Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

J84i38r98i 26T39i36c47h50y

8. 2. 2020 17:12

Kdyz uz Ceska, tak Kaltsogianniova.

1 0
možnosti
Foto

Katerino, já mám to samé, sestry prchají, když mi mají odebrat krev. Už jsem jim navrhl kohoutek přímo do srdce. Jen šikovný doktor dokáže ze mě čerpat. Jednou za půl roků jsem postrachem všech ordinací. Přeji povedený konec týdne! :-)R^R^R^

Na mém posledním blogu je veseleji...

0 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik