Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Zajímavé, díky za info - jak vidno lepší je neumírat radši rovnou umřít. Co řekla ta sestra, se říkalo vojákům za války: nejdřív ti ohrožení na životě. Což je logické, ale v době míru, kdy se nebombarduje, by člověk řekl, že by to mohlo fungovat trošku líp? Abych autorku uklidnil, slyšel jsem na jednom streamu z Kalifornie popis toho, co se stane, když se skácí člověk na ulici. Kupodivu je to taky překvapivé. Ten člověk se sesul před nějakým KFC, vypadal jako dělník. Nikdo si toho moc nevšímal, ale autor videa, prostě sportovní akční typ, se snažil pomoci a čekal, až dorazí profíci. Kupodivu nedorazila žádná záchranka jako ve filmech, ale hasiči! Hasiči klidným krokem vyšly z auta a poklidně kráčeli ke zhroutivšímu se člověku....:-) prostě Darwin: přežijí silní jedinci. Není kam spěchat-

2 0
možnosti
OU
Foto

Bohužel, máte pravdu. Díky za čtení.

0 0
možnosti
JP

Paní Kateřino - před cca 25 lety mně RZP odvezla s tlakem 220/180. Asi po hodině jsem v čekárně centrálního příjmu v Č.Lípě procitl, po otázce na setřičku co se mnou bude, mi bylo sděleno, že pan doktor šel na oběd. Já jsem odešel domů po svých bez vyšetření.

2 0
možnosti
JL

Pobavilo. Díky. Spirituálně: člověk je nesmrtelný, tedy jeho duše, proč se vzrušovat kvůli nějakýmu tlaku.

1 0
možnosti
Foto

No, já jsem nikdy tak dlouho nečekala, ale je fakt, že se jim vyhýbám jako čert kříži, dokud to jde. Ale pár humorných historek s těmi doktory bych také dala do kupy, Vy byste zase mohla napsat komediální seriál Nemocnice na kraji města po čtyřiceti letech... Nejvíce k popukání asi bylo, když mi jeden z těch hrobařů jednou v noci sdělil, že zneužívám lékařkou péči. Jak se jindy nedám, tak tady jsem pro samou bolest, kdy se mi dělaly mžitky před očima, ani nepípla a situaci nakonec zachránila sestřička. A další veselá příhodička, asi před rokem: Sedím v čekárně u praktického lékaře, jako ten blb tři hodiny, předbíhají mě jiní, patrně důležitější persony, a deset minut před koncem ordinační doby vykoukne sestra a zvolá: Nechcete přijít zítra, my budeme za chvilku končit? Tak tady jsem se nedala a museli mě obsloužit!

Jinak, Kateřinko, nemáte dojem, že nejlaskavější z doktorů jsou veterináři?

3 1
možnosti

A všichni dobře víme, proč veterinární lékaři jsou lepší než lékaři humánní! :-)

0 0
možnosti

Co se Vám nezdá na třídění pacientů?

Jde přesně o ten postup, který má zajistit, aby se pacienti dostali na řadu podle potřebnosti, nikoli podle toho, jak moc dokážou křičet.

3 0
možnosti
Foto

No, asi by lidé neměli vědět, co které číslo znamená, jinak ok, ale až dostanete jedničku do ruky a bude Vám zle, tak pak si to možná můžeme napsat. Psychika je fakt docela v těchto vyhrocených situacích vážná věc.

0 0
možnosti

R^

Politici se lékařům vysmívali, když byli jimi upozorňováni na tento stav již před dvaceti pěti léty! Nejsou lékaři a nejsou sestry! Bohužel, lidé jsou s tímto stavem převážně spokojení. Stále žijeme pod komunistickými iluzemi a nic jiného si nepřejeme.

Nedivte se, že Vás nechali lékaři čekat. Váš stav byl akutní, ale pokud člověk chce, tak se ho naučí řešit i bez lékařů!

:-)

2 0
možnosti
Foto

Bohumíre, to ano, to už jsem se dávno naučila, ale někdy to bez nich nejde, také při takovém motavém stavu, kdy nemůžete ani jít rovně atd., fakt máte strach, i kyž si říkáte - ach jo, ta blbá páteeř a nerovnováha, tak stejně. Díky za čtení.

0 0
možnosti
VN

Jo a ještě nám sestřička říká, pan doktor má jen dvě ruce, ale my máme jen jeden život !

5 0
možnosti
Foto

I ti ostatní pacienti mají jen jeden život. Pakliže neslouží na každého pacienta jeden lékař, musí se dávat přednost těm, kteří jsou v akutním ohrožení života a nechat čekat ty, kteří počkat mohou. To, že se to pacientovi nelíbí je jasné. Na druhou stranu si představte, že budete v akutním ohrožení života a do ordinace vezmou pacienta, který je na tom podstatně lépe, protože on už čeká půl hodiny a vy jste teprve přijela.

0 0
možnosti
MP
VN

No, já myslím, že už je to kritické všude. Rv :-/

Tedy po celém česku ....

6 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik