Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J19a24n 18Š84i74k

21. 1. 2020 7:58

Neexistují dobré a špatné národy. Národy se liší jen v tom, že jsou jiné. Pro mnohé Čechy je možná nepochopitelný přístup Řeků k penězům, ale stejně tak se Řekům zdají nepochopitelné věci, které děláme my v jiných oblastech a mají pravdu obě strany. Navíc my velmi rádi soudíme druhé, ale měli bychom si zamést před vlastním prahem. Jako kdybychom my Češi s penězi nakládat uměli. Stačí si vzpomenout na velké privatizace, krachy bank, fotovoltaiky, e-shop na dálniční známky a nevím co ještě. Na základě toho, kde bereme právo soudit druhé a říkat jiným, že jsou horší? Ano, jsme pracovitý národ, proto jsme na tom dobře, lépe než ostatní. Proto nemáme důvody závidět a už vůbec bychom neměli soudit. Pohled do těch blahosklonných a nenávistných diskuzí a na některé politiky a média svědčí o opaku. Je to škoda. Jsme skvělý národ a pliveme si tím na vlastní hrdost. Hezký den a díky za článek R^

9 0
možnosti
Foto

Když to máte těžký. S nenávistnými výroky o tom jak jsou češi špatní a zlí a řekové skvělí si vždy začnete vy. Je to skoro v každém blogu, tak se těm reakcím nedivte. Já už vás raději nečtu, ale dnes kvůli nadpisu jsem udělal výjimku.

3 0
možnosti
PD

o Češích se s oblibou říká, že jsou zapšklí a furt na něco nadávají. Podle toho je paní autorka Čech jako poleno do 15 kolena

5 0
možnosti
Foto

A ke zdejším specifickým "diskutujícím" jsem se vyjádřil už v jiné diskusi s jednoduchým názorem.

Nejlepší jak s těmito lidmi diskutovat je: Nediskutovat. Prostě je ignorovat. V tom Vám dávám 100% za pravdu.

5 1
možnosti
Foto

Děkuji Vám za čtení a za poR^dporu.

0 0
možnosti
Foto

Já mám Řecko taky moc rád. Jen s Vámi nesouhlasím v tom, že za špatnou ekonomickou situaci může EU nebo cizí banky. Když jsem si povídal s místními (Řeky) tak jsem registroval dva názory. Většinou, ale ne o moc, převažoval názor zhruba jako ten Váš. Tedy, že skoro za všechno může EU (paní Merkel abych byl přesný). Ale na druhou stranu jsem od jiných slyšel i takový názor, kterým se sami přiznávali k tomu, že za spoustu věcí si může Řecko samo. Inu není člověk jako člověk. :-)

1 0
možnosti
Foto

Pane Frélichu, ale já toto zmiňuji, Řekové vědí, že za mnohé mohou, přiznávají se k tomu sami, překvapil mě jejich postoj - v článku se o tomto faktu zmiňuji.

1 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik