Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hezký večer Kateřinko, tak jsem jen tak ze zajímovosti koukla na výroční zprávu VZP (zatím tedy neschválenou-ale to projde) rok 2018 zisk po zdanění 5,1 milionu; rok 2017 zisk 4,3 milionu. Jak je možné , že takováto instituce, pracuje se ziskem .

0 0
možnosti

Díky Katko taky to tak vnimam

2 0
možnosti

Dal jsem karmu a jsem rád, že zde píšete.

Hezký večer všem.

:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Arnolde, já jsem ráda, že jste a že mě čtete. Díky.:-)R^

1 0
možnosti

Občas tady vzpomínám staré doby. Děd s předplacenou živno kostelní lavicí. Povinné nedělní korzování rodin s dětmi. Přeuctivé oslovování a zdravení dalších - Nezbytné nadzvedáváním klobouků ! Bylo pravidlem, že každý byl napojen na Dobrospolky. Počínaje členstvím v orgánu až po samozřejmost - Finanční podpory. Nekorzovat, nemít na hlavě nějakou pokrývku - Něco nepodporovat = Nemyslitelné ! Přišli Komunisté a řekli, že je nemyslitelné v tom dále pokračovat - Vše je zadarmo.

Je potěšitelné, že staré časy mravna se vracejí. Řadě lidí dochází, že prachy je šťastnějšímu neučiní. To ovšem neplatí u řady konkrétních případů druhých. Já osobně, jsem se do těch staročasů po vzoru dědka vrátil. Způsobů je kopec ... :-)

3 0
možnosti

Miroslave, neoplyvam financemi velikými, přesto ráda a za pomoci trvalého příkazu pomáhám a sem tam i jednorázově. Nedělám to pro svůj pocit dobrodeje, ale že je ta činnost, nebo osoba na kterou prispeju potřebná.

Jen si myslím, že nemocní by na takovou pomoc neměli být vazani... zdravím

2 0
možnosti

jejichž finanční situace je díky nemoci dítěte naprosto zoufalá. Mnohdy tyto

Zdroj: https://katerinakaltsogianni1.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=7361

Spíš vinou nemoci než díky nemoci, ale nechci Vám do toho mluvit.

3 0
možnosti
Foto

Díky něčemu...následuje vždy něco pěkného, nadějného..

Kvůli něčemu - naopak (nepříjemnost, nemoc...)

Ale jinak souhlas s autorkouR^

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS