Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J56a80n63a 30M66a41j62o40v84á

13. 11. 2019 16:35

Jsem přesvědčena, že každý z nás má nějaký talent a nějak s ním může pracovat. Míra a úroven toho talentu je ale jednoduše různá. Pan Hora by vám mohl zpívat na večírku a byla byste spokojená. Kdybych na tom vašem večírku byla, na dobu koncertu bych se diskrétně vzdálila, protože pro mne je to neposlouchatelné a na druhou stranu by mne ani nenapadlo kazit vám radost. A taky je to tak v pořádku. Tak to má s hudbou být. Vnímáme ji a rozumíme jí každý po svém.

A Jaro Slávik? Inu, když se někdo přihlásí do soutěže, kde tento živel řádí, prostě riskuje, že se vyřádí na něm. Pan Hora je dospělý a svéprávný a žralokovi Slávikovi vlezl do tlamy naprosto dobrovolně. A schytal to za klišé.

13 0
možnosti
Foto

Až na ten "večírek" dobrý příspěvek, někdy je to zbytečné vypisovat, co?

0 1
možnosti

To jste zase jednou skočila na špek. Jaro Slávik má prostě v porotě roli "zlého" muže, nic víc v tom není. A jak je u vás zvykem, vy na to hned skočíte a napíšete o tom emotivní článek.:-)

7 0
možnosti
ZS

Koneckonců je to show pro diváky. A každá show má svá pravidla a emoce všeho druhu patří k těm důležitým. :-)

0 0
možnosti
ZS

Musím říci, že u mně by - byla-li bych porotkyní - neprošel. Nelíbí se mi zpěv ani texty.

3 0
možnosti
Foto

Paní Svobodová, no ano, proč by se to všem mělo líbit. Vážně mě zajímá celý ten příběh. Díky za čtení.

0 0
možnosti
Foto

Ahoj, Jaro Slávika nemám rád, není mi sympatický odjakživa, ale...

ale poslechl jsem si ty tři písničky, na které jsi dala odkaz a musím se přiznat, že mě, jako kytaristu ty jeho písničky nebaví, texty jsou opravdu hodně klišé a hlavně - jeho zpěv mi tahá uši. Moc často neudrží tón, to je prostě fakt, který, musí slyšet každý s hudebním sluchem. Upřímně, asi být v té porotě, vyhodil bych ho taky.

11 0
možnosti
JK

Souhlasím s vámi, i když nejsem kytarista. Asi tak po minutě každé té písničky jsem ji přestal poslouchat a jeho zpěv mě vysloveně irituje.

7 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik