Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Problém je, že mezi léčiteli je tak 90% podvodníků. Já osobně mám zkušenosti dobré, musíte pečlivě vybírat, nechat si doporučit. Na pořad Vědmy nebo jak se to jmenuje je zbytečné se dívat, utrácet čas a plýtvat energií, to je podvod na první pohled. Ale pořád zbývá těch 10%, kteří jsou bezesporu výjimeční. A všecky ty karty a sedliny a nevím co všecko jsou jen pomůcky, ve skutečnosti koukají do duše. A vidí obrazy z minulosti i budoucnosti, a neznamená to, že se nutně věc stát musí. Působí zde mnoho jiných faktorů z jiných osudů. Představte si písek na cestě, zafouká vítr a zrníčka se přeskupí,

1 0
možnosti
MK

Opravte si ten nesmysl, klidně napovím.

0 0
možnosti
ZS

opravdu vás ten exorcismus tak bere?

0 0
možnosti
Foto

J27a62n 17Š42i30k

12. 11. 2019 14:01

Jako pan Korecký všechny léčitele šarlatány nenazývám, mám své zkušenosti. Jinak souhlasím velmi s tím, že metody, které fungují jinde nemusí fungovat tady. Platí to i o bylinkách. Heřmánek považuji pro Čechy za daleko prospěšnější než kůra ze zázračného stromu v Brazílii. Jen nemá takovou reklamu a na rozdíl od kůry je zadarmo. A to je, oč tu běží. Hezký den paní Katerino :-)

3 0
možnosti
IL

I69v71a56n97a 88L15a64n74c67e

12. 11. 2019 13:43

Ahoj Katko, byla jsem jako dítě u "Báby radnické", dala mi strašlivě hořké kapky. Věřím tomu, že kdybych je tenkrát brala, nemusela jsem mít trvalé problémy se srdcem. Ale jako třináctiletá jsem se bála, že mě otráví a přestala je brát. Pomohla mi kineziologie, když mi bylo asi 39let, po operaci naprosto zničená - hormony. Kinezioložka mi dala cviky a po nějakých pár měsících jsem začala spát a cítila se o hodně lepší. Dvě další návštěvy kineziologa vůbec jsem necítila rozdíl, také jsem necvičila cviky, které jsem dostala. Asi bych doporučovala jogu a relaxaci, a to je kineziologie, se kterou pracují. Věřit nebo nevěřit. Na pročištění bych asi zaběhla do lékárny zakoupit nějaký čistící čaj. Cistění je však nebezpečné pro toho, kdo musí užívat léky, na tlak nebo na srdce. Proto ty kapičky na pročištění, u kterých dělali rozbor, nic takového neobsahoval. Nebyly tudíž nebezpečné. Díky za článekR^R^R^

3 0
možnosti
MK

...a klidně nabídnou regresi nebo exsorcismus

Když už rádoby vědecký článek, tak aspoň bez chyb, máte to tam 2x:-P

0 0
možnosti
ZS

Když umíráte, uvěříte každé naději.

2 0
možnosti
Foto

Někteří léčitelé jsou horší než hrncoví šmejdi. Jsou však i někteří, kteří mají podivné schopnosti a těmi dokáží léčit.

1 0
možnosti
PK

Já jsem se naopak setkal s několika léčiteli, kteří spolupracují s nemocnicí v jejich městech ku prospěchu pacientů. Dále znám jednoho léčitele, který má perfektní znalosti bylinek a mě vždy pomohl. Takže nikoliv všechny bych nazval šarlatány.

7 0
možnosti
Foto

Petře, ano, to je také pravda, dopíšu to tam.

R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik