Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I43v39a71n64a 31L84a91n60c71e

11. 11. 2019 23:02

Někdy to na člověka sedneV a potrřebuje si pokecat,V aby nevyvedl nějakou pitomost. R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, jasně, u citlivých lidí je to celkem běžné, ale nesmí to přesáhnout právě to, aby někdo neudělal nějakou pitomost. Díky Ti, jsi zlatíčko.VR^V

0 0
možnosti
Foto

Deprese je nemoc dnešní doby, je spousty vyhořelých lidí. Společnost má materiální blahobyt, ale nedostává se ji citu. Ovdověla jsem, za rok a něco měla moje tchyně, kterou jsem měla moc ráda ( ona mi pomáhala i ja jí) mrtvici, na to začala mít zdravotní problémy moje máma, která bydlela 200 km od mého byliště, otec měl nějaké pády, je tam velká zahrada, na péči a ne jedna ,myslela jsem , že všechno zvládnu, pomoc všem, práci a nejednou to nešlo ..., Nakonec mi neprodloužili smlouvu v zamšstnání... jasně do nemocných kopnem, ( o to horší , že to bylo družstvo invalidů) cesta dolů byla pomalá a tak dlouho jak jsem šla dolů tak dlouho trval návrat. Ale měla jsem kliku, potkala jsem člověka, který se mi stal opravdovou oporou v životě a pomohl mi se vrátit mezi zdravé , poskytl zázemí jaké jsem v životě nepoznala, byl trpělivý, toleroval moje výkyvy v náladě a navíc jsem měla pár kamarádek, jedna z nich se mnou denně telefonovala, povídala, další - manželský pár - ke mně přijeli (300 km ) aby mi pomohli s domem, kde jsem bydlela, vzali mě na dovolenou . Jsem vděčná, za ty lidi okolo sebe . Udělala jste dobře, nejhorší je když na to vše zůstane člověk sám. V. Dnes jste pomohla Vy, zítra pomůže někdo Vám, je to štafeta, nebo to tak vidím a tak by t mělo být mezi lidmi .

2 0
možnosti
Foto

Milá Ludmilo, já to cítila, že jste velmi dobrý člověk. Právě jsem dorazila a vážně jste mě dojala. Moc Vám držím palce, pozdravujte toho člověka, který je Vám oporou a přeji Vám hodně a hodně zdraví. Jestli máte FB, tak si můžeme poté napsat do zprávy. Hezký večer. Díky, letím něco zařídit.V

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS