Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vase znalosti svetoveho trzniho hospodarstvi jsou mizive, pani Katerino Kaltsogianni. Je prislovi, ktere vyjadruje vasi neznalost. Jiz od nepameti se rika: "Kdo ma zlato, ten vladne". (Whoever has a gold, makes the rules)

V roce 1989 jsme ty penize nemeli. To co bylo dobre, zkoupili cizinci. Oni meli ty penize a take vedeli jak na to!!! To je vsak historie. Dnes se vas chci zeptat, mila pani, kolik tech korun jste investovala do te nasi republiky po dobu tech 30 let???. Tuto otazku davam kazdemu cechovy a take obcanum cizi prislusnosti zijici v CR. Zijici v cizine, moje 30leta investice mi dava 1/4 duchodu navic. A to jsem byl pred temi lety take ten maly cesky clovek. Ale byl jsem schopen porozumet co pro sebe nutno udelat.

Vazena pani. Vy jste vytvorila ten duvod vaseho nadpisu. Vy, s temi ostatnimi obcany, kteri jsou lini se zajimat o teto pristup. Ceske investicni firmy mohou ten zlom udelat. Jen se nesmi sedet na pr...li a narikat!!

4 3
možnosti
Foto

Milý pane, souhlasím s paní Kateřinou, tak podle Vás nemám znalosti světového tržního hospodářství. Moje renta je minimálně 15000,- investovala jsem , ale to neznamená, že souhlasím s prodejem rodinného stříbra. Pro mě to jsou ty nejcennější věci no Vy by jste asi prodal klidně i svoji babičku, klasické čecháčkovské.

5 2
možnosti

Jeden člověk kdysi řekl: Pokud něco změním a ono to dopadne špatně, nikdy přece nepřiznám, že jsem udělal chybu. Naopak vždy budu kopat do těch před sebou, aby aspoň něco nad ne vyniklo. Bude zajímavé, až za deset let budeme srovnávat čtyřicet let tam a čtyřicet let potom. Bude to, řečeno slovy jednoho mého příbuzného, vpravdě povedená taškařice.

4 0
možnosti
Foto

Richarde, díky za příspěvek a za čtení.

2 0
možnosti

P13a32v50e14l 36P91o84n58e93c

9. 11. 2019 11:54

Občas se vychvalují nadstandardní podmínky zaměstnanců Škoda Auto. Jenže už v roce 1936 Škoda pokrývala svým vozy 39% domácího trhu a 30% produkce šlo na export. Úpadek českého průmyslu byl způsoben řadou vnějších vlivů, z nichž dominantní byly nepochybně důsledky druhé světové války vedené Německem. Za několik let po ukončení ruského vlivu vlastnil německý Volkswagen 100% podíl Škody Auto (zdroj Wikipedie).

A to se vyplatí ;-)

0 0
možnosti

Škody Auto, která si mohla své upocené Favority strčit tak akorát do špic. Bez technologie VW by šla Škoda Auto do kytek.

2 0
možnosti

Obávám se, že v rámci svobody a demokracie dostanete v publikování brzy zaracha.

2 0
možnosti

J90i83r21i 88B30o92r

9. 11. 2019 11:09

Zlaté české ručičky. Šikovnější než sousedi.Sklářství,textil,porcelán,atd. bylo po Němcích. I ten Prazdroj v Plzni uvařil Němec.:-)

5 0
možnosti
Foto

Já na Vašem místě bych se vrátil do Řecka. Já bych se tu zotročovat, jako tu zotročují Vás, rozhodně nenechal. A máte na noze řetěz a honí Vás do práce bílý otrokář bičem? ;-D;-D;-D

11 4
možnosti

P19a82v92e51l 24P97o19n92e52c

9. 11. 2019 10:54

Současný stav je výsledkem poptávky většiny voličů, kteří chtěli mít rychle dostupné západní supermarkety a moderní technologie, přitom v jsme však postrádali zkušené a bohaté investory. Volební heslo polistopadové politické reprezentace dne bylo, že všechny naše ekonomické problémy vyřeší svobodná ruka trhu a tohle vše přispělo k tom, že naše země se postupem času proměnila na jeden z největších "krmelců Evropy".

R^

3 2
možnosti
Foto

Z těch bilionů, které se tady po Listopadu rozkradly, by se postavily všechny hypermarkety, které tu mají Němci a ještě by zbylo na dálniční sít.

1 1
možnosti
Foto

Nebetyčná hloupost :-/

9 1
možnosti

Abych shrnula reakce autorky na komentáře, jak jsem to pochopila já:

Doprava všichni ti, kteří nesouhlasí, nebo mají jiný názor, nebo text nepochopili pod označení

nenavistni a zavidejici (pořád mi není jasný co)

Doleva všichni ti, kteří text autorky chválí a pochopili pod označení

milí a chytří

Rozdělení do stran je pouze orientační, s politikou to nemá co dělat.

:-)

8 0
možnosti
Foto

A na kterou stranu se ráčíte přidat Vy? ;-D

0 0
možnosti
Foto

to je diplomka z VUMLu???

12 2
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik