Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

J26i50r61i 51V56r38a16b55e66c

29. 10. 2019 7:05

Já se nestydím, že tu osobu zvanou prezident, nesnáším. Ta osoba nemá žádnou positivní vlastnost.

4 8
možnosti
Foto

Pane Jiří, v pořádku, nemusíte přeci každého snášet, rozumím Vám. Ta osoba si nyní sáhla až na dno, proto byl ten proslov tak silný. Četl o sobě, kdo všechno mu přeje smrt, což se nepřeje nikdy nikomu. Díky za čtení.

1 0
možnosti
Foto

Zdravím Kateřino, velkým se pro mne stane ve chvíli, kdy sám přestane nenávist šířit.Ne o tom planě řečnit.Ostatně kopanec do senátu v témže projevu vlastně jeho slova popírá.V projevu jsem se jednu chvíli ztratil, nevylučuji natvrdlost na vlastní straně, ale chvilku jse myslel, že bude vyznamenávat Havla, pak Komárka a skončilo to u VK.

10 3
možnosti
Foto

Filipe, nevím, jestli šíří nenávist, toho jsem si nevšimla. Je rozdíl byl brutálně sarkastický, což M. Z. uměl, píši schválně minulý čas, protože se stalo něco, co on pochopil, proto mluvil tak, jak mluvil. A také je rozdíl být upřímný a říkat lidem věci do očí, což on uměl také. Jeho bonmoty a některá gesta byla oprávněna kritizována, ale nejsem si vědoma, že by šířil nenávist, spíše si zavařil, že ho lidé přestali mít rádi pro tu jeho brutální upřímnost. Díky za názor.

5 0
možnosti
LV

No nevim co rict, ale kdyz nekdo ve vasich letech jeste nerozezna, ze huba dokaze rict vsechno, ale skutek je jiny, pak je to smutne. Tezko bychom hledali prezidenta, tak jesitneho, sirici nenavist mezi lidi, odmenujici ty, co mu pochlebuji a odpiral to tem, co si to zaslouzili. Existuje horsi ego? To vsechno, co na tomto poli dokazal vam nevadi? Vy snad ctete se zavrenyma ocima. A pry vyznamenal Bilym Lvem Klause. To nevim, nehodlam to cist, to jsem slysel. Kolik lidi Klaus udelal nestastnych, kolik jich ozebracil, ti vsichni jsou dnes pravdepodobne nadseni. Ale tento lev je v poradku, vzdyt s nim byli vyznamenani Breznev a dalsi komunisticti pohlavari, takze to sedi. Pani snazte se dal a hodne hlasite, treba se to donese Zemanovi a dostane se I na vas. Asi to nebude Lev, ale I nejaka kavka neni k zahozeni.

12 4
možnosti
Foto

... někdy je lepší neříkat nic, ale v těch prvních větách, jste to vystihl dostatečně.

3 1
možnosti
MT

Ja vim ze budu za kazisveta a zkalim slavnostni naladu vyvolanou faktem, ze prezident konecne pronesl projev vicemene hodny prezidenta... Ale bohuzel nelze nevnimat i to, KDO o nenavisti kaze. To co by od nekoho bylo povznasejici, zni od jineho jako syrovy cynismus. Pokud je recnikem clovek, ktery vsechny ostatni povazuje za hlupaky, proc bych mel verit ze takovy projev je neco vic nez kost hozena hlupakum?

6 2
možnosti
Foto

To si, myslím, tentokrát nedovolil. Fakt se zachoval jako státník. Jestli je to hozená kost hlupákům, o tom nejsem přesvědčena. Spíše to byla omluva, domluva, poznání. Chápu Vaše rozhořčení, protože i já jsem M. Z. dávno nevnímala, ale tentokrát jsem cítila, že přijde něco jiného. A to přišlo. Jinak díky za příspěvek.

2 0
možnosti
KK

Já teda nechápu, co je obdivuhodného na tom, že si prezident zapamatuje jména a příběhy šesti vyznamenaných. To je snad úplná samozřejmost, ne?

10 1
možnosti
JN

To máte pravdu, samozřejmost to je. Ale když je nám některými stále předkládán jako vzor řečníka prezident, který by bez papíru neřekl ani dobrý den, tak je to holt důvod k obdivu.

6 3
možnosti
Foto

K předposlednímu odstavci jeden citát:

"„Neříkej mi tvé plány, ukaž mi výsledky.“ Ralph Smart

4 0
možnosti
PB

P34e36t18r 98B61u14r63i97a89n

28. 10. 2019 22:58

Pikantní ovšem na tom klaunovi je to, že největší rozsévač urážek a nenávisti po internetu je jeho hradní kvákal Ovčáček.

9 2
možnosti
Foto

Když jsem nedávno sledovala Ovčáčka, tak byl fakt dost "hustý," napsala jsem o něm blog, nečtu fb a jeho prohlášení a diskuze, ale podívám se.

0 0
možnosti
AL

Škoda jen, že při jiných příležitostech naopak dal pan prezident národu příklad nenávisti až za hrob: "Kardinálu Vlkovi na pohřeb nepůjdu, protože jsem ho neměl rád."

9 4
možnosti
PT

P16e27t92r 44T27o38m80e63k

28. 10. 2019 22:27

Myslím, že dost popletl vyznamenání Klause. Místo o něm mluvil o Komárkovi, zamotal do toho i Havla...A proč tam nebyla Dáša Havlová? Vždycky tam byla.

1 0
možnosti
JH

Ano, bez Dáši to nebylo ono:-)

4 1
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik