Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

jo, milí diskutující, tuto autorku lze pouze a jenom chválit.

Opačné reakce nese velmi, velmi těžce.

3 0
možnosti

Zajímalo by mě, jak by probíhala diskuse pod tímto článkem na řeckém serveru.

1 0
možnosti
Foto

Řekl bych, že je velký rozdíl mezi rozzlobením se a nenávistí. Rozzlobit se může kdykoli, kdokoli na kohokoli a měla by to být asi malichernost. Malichernost pro toho kdo je rozzloben ať už oprávněně či neoprávněně (kdo to může určit?) a malichernost pro toho, kdo je terčem té pomíjivé zloby.

Stejně tak lze někomu polichotit, byť to nemusí být jen okamžitá emoce. Cítím se být polichocen, a jako každého ješitného chlapa mě to velmi těší. Děkuji. :-)

2 0
možnosti

Ať žije Kateřina Kalcojani;-D ten internet je stejně skvělej. My ho nemít... :-P

1 0
možnosti

Paní Katerino, už jste mě podruhé nařkla ze závisti, aniž byste mi řekla co vám závidím. Závist je ošklivá nesmrtelná teta.

Prosím, napište mi co vám závidím, když já to nevim, nebo se prosím omluvte.

5 0
možnosti
Foto

Ale to vůbec ne, to by mě ani nenapadlo. Vy sama jste blogerka, takže určitě nesnášíte závist, takže já nevím, o čem píšete. Já si Vás moc a moc vážím.V

0 0
možnosti

P15e22t64r 36L13a50n40g60e95r

21. 10. 2019 20:40

Nenávist stejně jako láska jsou přirozené lidské emoce a jistou rozumnou míru obou má v sobě každý zdravý jedinec. Obojí se vyskytuje mezi lidmi od nepaměti, proč by se tedy nemohlo vyskytovat i ve virtuálním prostoru?

Stejně tak přirozené je, že to, co ve stejném článku blogera jeden považuje za nenávist, druhý považuje za trefnou kritiku a tleská ji. Pochopme, že se v hodnocení literárních počinů blogerů pohybujeme v ryze subjektivní rovině.

Osoby, které jste vyjmenovala, Jan Pražák a další, píší převážně o takových tématech, které nevyvolávají negativní emoce a naopak navozují pohodu a klid.

3 0
možnosti
Foto

Petře, přesně tak. Díky za Váš hezký příspěvek.R^

0 1
možnosti

Kvůli vám mám na sobě EKG

22. 03. 2019 12:49:38

Jasně, že ho mám kvůli vám, kvůli lidem, kteří mě štvou,

Zdroj: https://katerinakaltsogianni1.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=705882

Sama podněcuje k nenávistiRv

2 1
možnosti
Foto

Paní Kloučková, víte proč Vás mám tak moc ráda? Sledujete moje články, máte naprostý přehled. A to je něco, co se dnes nevidí. Moc a moc děkuji. Jste úžasná.V

0 0
možnosti

Tahle země není pro lidi

9. 04. 2019 20:13:28

Zdroj: https://katerinakaltsogianni1.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=708497

Aneb - jak se do lesa volá....

To skuhrání o nějaké nenávisti, nás Čechů, si nechte od cesty.Rv

3 0
možnosti
Foto

Vy jste Češka? Tak to jsem netušila. Já bych Vám napsala něco krásného, protože české ženy Vašeho typu jsou mi velkým vzorem. Jsem ráda, že mi sem píšete. Děkuji mockrát.[>-]EU

0 0
možnosti

"Dobré zboží samo se chválí" a není potřeba nahánět na něm body.

1 0
možnosti
Foto

Milá paní Trnková, je to tak. Ještě, že netuším, o jakých bodech píšete, to by mě fakt trápilo. A moc děkuji za čtení a za kvalitní komentář.V

0 0
možnosti

Je to jinak, to vás uvnitř něco žere a ti, kdo si z vás dělají legraci, jsou většinou úplně v pohodě. Tu závist a nenávist jste si vymyslela jako berličku, aby vás to nesežralo úplně. A teď si to v klidu zpracujte.

9 0
možnosti
Foto

Jaroslave, Jaroslave, mně je to tak líto, že jsem si závist a nenávist nevymyslela, pokud by to šlo, tak by to byl úžasný projekt, protože byste mi mohl "stát" modelem. Škoda, i tak Vás velmi obdivuji.V

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS