Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Uživatel požádal o vymazání
7 0
možnosti

Včera se mi vykakal na koberec v obýváku a já se naštvala, nedostal mňamku, tak byl dnes hodný.

Zdroj: https://katerinakaltsogianni1.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=73233

Chudák dvouměsíční štěně. Vykakal se na koberec, jelikož z toho nemá rozum, panička četla blogy, aniž by ho šla vyvencit, tak nedostal mnamku, tak byl nejspíš o hladu a byl hodný. Rv

4 0
možnosti

Jak můžete odolat těm očičkám a nevzít si Charlieho k sobě do postele!;-D

1 0
možnosti
Foto

J26a91n 61P38r54a21ž61á73k

20. 10. 2019 15:42

R^Máš krásného čtyřnožce. A díky:-)

1 0
možnosti

Já tobě, ty mně :-)

3 0
možnosti

Že by "jánabráchismus"? ;-D

1 0
možnosti
Foto

Psí oči umí otevřít i trezorR^:-)

2 0
možnosti
Foto

Horste, to je krásná věta. Dík.R^:-)

0 0
možnosti

Děkuji Vám Kateřino. Je mi ctí být mezi výše jmenovanými blogery, i když si myslím, že si to vzhledem k své nízké produktivitě zde na blogu tak úplně nezasloužím.

Však já si Vás také rád přečtu, i když zde poslední dobou trávím daleko méně času...občas s Vámi nesouhlasím, ale píšete upřímně - ta jak to cítíte, a toho si cením.

1 0
možnosti
Foto

Adame, není vůbec zač, to co jsem napsala, tak jsem to psala tak, jak jsem to právě cítila. A díky, že jsou mladí lidé jako Vy - Ty, já mladým tykám. To je skvělé, protože jsme vám trochu ukradli mládí.R^

1 0
možnosti
Foto

A asi se začnu tou chválou od Vás červenat.

" U tohoto blogera čtu i mezi řádky. On tak píše." - Inu děkuji za poklonu nejvyšší.

1 1
možnosti

Já říkám: můžeš i podlézt, ale pak se zase narovnej! Jára Cimrman

8 0
možnosti

I89v70a46n91a 33L19a66n48c72e

20. 10. 2019 10:33

Charlie je k sežrání. Nádherný pejsek...R^R^R^

3 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik