Diskuse

Tak já mizím

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Proč odsuzovat ty co píší a vzpomínají v dobrém? De mortuis nil nisi bene.:-)

0 0
možnosti

Ono se to zmizení nepovedlo. Každý holt není David Copperfield :-))

3 0
možnosti
Foto

Na nějaký čas ZMIZET a k ničemu se vůbec nevyjadřovat, je úplně nejlepší, a nebo je to aspoň jeden z těch vyloženě nejlacinějších prostředků, jak "u svých čtenářů přirozeně stoupnout v ceně"...! Zkrátka si autorko hezky odpočiňte a za 3 týdny (přibližně stejnou časovou pauzu používám i já!) v pohodě napište a zveřejněte svůj další blog. S pozdravem P.Š. ;-)

2 0
možnosti
Foto

,,Tak já mizím". Trošku se již, a ne poprvé i stalo. ,,Skončila" jste v HP.

P.S.: toto nepíši nijak ,,pejorativně", ani ze škodolibosti. Toliko konstatuji fakt. Možná je to až škoda, mohla být až ,,bohatá" diskuze.

1 1
možnosti

Poněkud zajímavé myšlenkové pochody. Když teď zemřel Karel Gott, tak přejmenujeme letiště Václava Havla na letiště Praha.:-P

3 0
možnosti
PD

Myslel jsem, že jste otužilejší, nicméně nashledanou.

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den, dovolte mi menší polemiku. Tento blog je jakási agora, na kterou vstupují řečníci a jejich posluchači. Nečtu všechny (spíše naopak), ale jsem toho názoru, že nebude myslím téměř žádný bloger, který by se líbil všem. Což samozřejmě není špatně, protože každému se líbí jiné obrazy, jiné knihy či jiná hudba. A čtenář si může vybírat, ke komu zavítá a koho prostě neotevře.

Pakliže kdokoli a komukoli přeje smrt, jde o ubožáka, který - ať příště napíše cokoli - nestojí za otevření. Rovněž agresivní blogy (namátkou nedávno pana Póče, který radil "Halíkům a Kalouskům zavřít hubu") nestojí za to, aby jejich byly příště otevřeny. Máte prostě volbu.

Na druhé straně - pokud vstupujete aktivně do tohoto prostoru, musíte počítat s tím, že pokud nebudete psát o kytičkách či krásách Akropole, budete terčem diskutérů, kteří zejména v případě politických témat budou s Vámi zuřivě nesouhlasit. Na svůj názor mají právo, pokud se neuchylují k osobním výpadům vůči Vám, případně Vám nepřejí smrt (má osobní zkušenost).

Možná místo "mizení" bych radil, abyste těmto výpadům nevěnovala žádnou pozornost, prostě je míjela. Zjistíte, že jde o cca 5-7 stejných lidí, kteří se takto vyžívají ve virtuálním světě, kteří si řeší nějaký svůj vnitřní problém a snaží se svou negaci hodit na Vás. Pokud jim neodpovíte, tak se jim ten hnus vrací zpět. Pokud se jimi začnete zabývat, ulpí to na Vás a je to mnohem těžší.

To Vám píšu, i když s některými Vašimi názory nesouhlasím a nejsem Vaším pravidelným čtenářem. Pakliže mizíte, je to Vaše rozhodnutí a ochuzení pestrosti tohoto blogu. V tom případě bych Vám popřál šťastný návrat.

6 0
možnosti
Foto

Autorka si ale nestěžuje na diskutéry. Vadí jí články ostatních blogerů, resp. jejich názvy, které ji iritují (tedy aktuální prostředí blogů).

Cituji:

Takže já mizím, protože i když nebudu číst články blogerů, tak mě ty názvy úplně iritují. Čím brutálnější název, tím větší tahák pro čtenáře. Nebudu se účastnit honby za senzací u mrtvých nebo nemocných lidí a nechci být součástí party, která se vytahuje, kdo je lepší v tom, jak je krutý a bezohledný.

Zdroj: https://katerinakaltsogianni1.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=730609

A já se jí nedivím, protože zdejší blogy skutečně upadají.

2 0
možnosti
IB

I63v60o 84B88o72u64š22e

6. 10. 2019 10:49

Tak prima. Třeba se zmenší ta míra vlezlosti se kterou teď všichni spěchají s kyticema před vrata nebo do novin s vyprávěním, jak se se známou osobností setkali a jak si ho chtěli pohladit.

4 0
možnosti
ND

Ale vždyť vy ta témata také sjíždíte, zase z druhé strany. Pokud se pamatuji tak jste přispěchala mezi prvními s článkem o úmrtí KG.

Já zase těžce snáším to, že se ti vámi vyjmenovaní lidé adorují jako svatí. Neunesete jiný názor než je jen ten váš, no není to jen váš problém.

. A potom, dělat si legraci i z lidí co jsou opěvovaný jako modly není nic jiného než legrace. A humoru není nikdy dost.

Je to vaše rozhodnutí, tak se mějte hezký.

3 0
možnosti
Foto

Paní Dubcová, pozoruji, že máte snahu mě nějak vychovávat. Dříve jsem na Vás měla vcelku fajn názor, ale to, co předvádíte je celkem ostudné a hloupé. Možná, že je to závist. Já nevím, vědět to nechci, ať mi napíšete cokoliv, tak já na Vás už nebudu reagovat. Vy se mějte hezky i s tím, co ve Vás je.

0 3
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik