Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LC

Mně to připadá, že vše je mnohem jednodušší, než se to prezentuje. Většina voličů více než programy politických stran zajímá to, co vidí při pohledu do vlastní peněženky. A proč měnit něco, co funguje tak, že v peněžence peněz stále přibývá? S Babišem je další problém, že ho v Česku těžko může někdo podplatit. Kellner se do politiky nijak zvlášť nehrne. Babiš prostě není Vlček, kterému stačilo dát do pytlíku od svačiny milion, ani geniální makléř Standa Gros. A ostuda ve světě? Kolik procent lidí na světě ví, kde leží nějaké Česko, natož kdo tam dělá premiéra. Schválně si udělejte soukromý průzkum mezi Řekama. Tím nemyslím ve vaší rodině. A předčasné volby? Těch se dnes nejvíce bojí opozice.

BTW, v té Larisse je skutečně pekelné vedro. Musel jsem tam jednou strávit dva týdny ve druhé polovině května a myslel jsem, že chcípnu.

1 0
možnosti
ZD

Kápl jste na podstatu problému. Nedá se podplatit v našich rozměrech. Klasičtí politici procházejí sítem místních, okresních a krajských organizací. Než dojdou nahoru mají na sobě pevně zachycené provázky za které jsou pak řízeni. A najednou je tady kluk z jiné party. Opozice dávno pochopila vývoj Čapího hnízda a tak to zkouší s okopáváním v naději že naštvaný odstoupí sám.

0 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik