Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Kde je článek ohledně migrantů? Napíšeme něco a pak to odstraníme? To je zbabělost. Rv

0 0
možnosti

Asi nějaký "folklór":-))

0 0
možnosti
PK

No přeji všem co si sami přejí a sobě alespoň ať tady zaprší, tož doražte někdy a popovídáme a budete mít zase story...;-D

0 0
možnosti
JL

Nedávno jsem minul v metru v Praze dámu v tričku, co měla asi tak 10ky, to se nedá přehlédnout. ;-D;-D

1 0
možnosti
PK

;-DR^ Nezapomenu, jak jsem na průmyslovce byl na přelomu 70. a 80. let poprvé v Drážďanech... Se spolužáky jsme chodili po Prager Str, (při našich jazykových "znalostech" jsme nenašli odvahu odbočit, abychom se neztratili), když jsme v jednom ochodě narazili na nádherně vyvinutou slečnu (či mladou paní) a začali jsme její postavu dosti nevybíravě hodnotit... až najednou ze mne vypadlo: "Ta je ale má"... Najednou se ta slečna (či mladá paní) k nám otočila a řekla: "Jaký mi narostly, takový mám"... Všechny nás polilo horko a přáli jsme si být neviditelní...

1 0
možnosti
JH

J64a30n 23H61u29l69i40k

18. 7. 2019 18:41

Divím se autorce, že ty neomalence poslouchala. V Řecku by je manžel autorky s kamarády zmlátil. Asi věděli kde jsou. Slyšel jsem i jiné neuvěřitelné historky o mladých právnících. Je možné, že studovali všichni v Plzni ?;-€

0 0
možnosti
MP

Desitky nejsou legrace, ale na druhou stranu mate dvere otevrene na Mistrovstvi sveta v desitkachboji a vsude mozne, to me se stat nemuze R^;-D Karma 10 by byla pro desitky malo, proto zvysuji!

1 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik