Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J22a40n 64Š29i47k

14. 7. 2019 12:45

Děkuji za milou vzpomínku paní Kataríno. Upřímně Vám závidím blízké osobní setkání s panem Gottem a Svobodou a možnost rozmluvy s nimi. Je mi stejně upřímně líto lidí, co do všeho musí tahat politiku. Žil ve stejném režimu jako většina z nás a byl v něm úspěšný. No a co? Nevím o tom, že by se Gott k někomu choval vysloveně zle, úmyslně někomu ubližoval nebo ho zneužíval nebo špatně žil. Pro mě je důležité, jaký je člověkem a ne jaké vlaječky si musel pověsit na okna. Musel dělat přesně jen to, co tehdy dělala většina jeho kritiků, z kterých se jen line smrad závisti. Nikdy nebudou jako on, protože jsou malí a budou malí i v dnešní době svobody, kdy mají bezpočet příležitostí ukázat svoji velikost a v čem jsou dobří. Ještě jednou děkuji za článek. Hezký den přeji

12 0
možnosti

To jste napsal velmi trefně. Dík.

(ti malí už tady píší)

4 0
možnosti
Foto

Milý Jane, děkuji za krásný příspěvek a za slovo "velký." Cítím naprosto shodně, lidé jsou bud velcí nebo malí. Díky a zdravím Z Řecka.VR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik