Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J11i93r16i 39T55i31c65h29y

12. 7. 2019 15:51

Kdyz pisete v ceskych zdrojich, snad si prechylite jmeno.

0 1
možnosti

Upřímně, je to pro vás tak důležité?

1 0
možnosti

I42v11a28n32a 12L51a77n86c73e

12. 7. 2019 12:17

Není důležité, jestli jsi řekyně nebo češka a nebo obojí, hlavně, že jsi člověk, který má srdce a dokáže druhým pomoci...R^R^R^

5 0
možnosti
Foto

Klidně si zůstaňte Řekyní :-/

1 0
možnosti
Foto

Smutný příběh, Katerino. díky, a všechna čest, že se snažíte těm lidem pomoci. V"Rychlá pomoc - dobrá pomoc... " Zdravím Vás z Česka.

2 0
možnosti
Foto

Mirunko, už jsou tady, jasně, že pomůžu. Děkuji a zdravím Vás z Řecka.V

0 0
možnosti
Foto

Katerino, prosím o tykání, mám to s tou národnosti podobné, jen to řecké mám německé. U mě ale to české převažuje. Děvčátko, máš charakter!!R^R^

1 0
možnosti
Foto

Oky, tykáme si. Díky moc, Horste, jak se máš? Vše ok? VR^R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik