Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Na ten melír mám úplně stejný názor, ale je nás málo. Jednu dobu jsem dokonce byla jediná na pracovišti, kdo ho neměl (a nechtěl). "Straním se kolektivu..." ;-)

1 0
možnosti

I53v37a33n67a 82L72a43n32c77e

25. 6. 2019 13:03

I já ráda sleduju lidi. Kde chodí lidi, tam se nenudím. Katko, v Americe chodí spoustu silných lidí nevhodně oblečených, sádélko jim vytéká tuhle a támhle. Barvy vlasů nevyjímaje, kroužky v nose, v puse apod. Vidím těch lidí tolik, že se nepozastavuju nad vkusem a nevkusem. Vidím mladé lidi, kteří nemají nohu nebo obě nohy, ruce, válka, automobil.neštěstí? Mentálně postižení na vozíčkách, jsou to děti..V.srdce bolíV, když to pozoruješ. Přeji ti krásne dny u moře....VR^R^R^

2 0
možnosti
Foto

jo, Ivanko,tVVVo také vidím, o tom jsem nepsalaVR^

2 0
možnosti

Také ráda pozoruji lidi, dělám to v podstatě od mládí. Dokonce ráda koukám i na Výměnu manželek, tam je vždy skvělý materiál na pozorování ;-) Zrovna o ponožkách jsem se bavila s kamarádkou, když jsme teď o víkendu byly v Budapešti. Nejen, že se nosí v sandálech, ale ostatní národy je nosí do pantoflí a do lodiček, potkala jsem takových dost a Čech to nebyl ani jednou. A tak by se dalo pokračovat. Když si v Paříži ráno koupím kávu a croissant, vždy si ho jdu sníst do Tuilerijských zahrad a kolem mě jsou desítky lidí se svačinou a většinou to kupodivu nejsou Češi, ale slyším pak, že jenom my jsme paštikáři se zabalenou svačinou. Oblečení a móda je kapitola sama o sobě, na cizincích se mi líbí, že neřeší oblečení, protože mnoho jejich outfitů bych se styděla vzít i na zahradu, naopak Češi pořád koukají, co si o nich kdo myslí a proto se snaží být většinou vystajlovaní. Vidím to trochu jinak než vy, asi mám jiný druh pozorování ;-)

2 0
možnosti
Foto

Paní Iveto, vidíte to jinak, já jsem dost na jednom místě - celkem 4 měsíce, takže tak, pokud cestuji po světě, tak vidím to, co popisujete, každopádně moc děkuji za krásný příspěvek. Krásný den Vám přeji.:-)R^

1 0
možnosti

Už jsem měl obavy, že nepřijde řeč na ponožky na nohou Čechů. Ale nezklamala jste.Jinak s tím jižním ženským "somatotypem" máte pravdu. Většinou kozí nohy a nízko položené pozadí.:-)

0 0
možnosti
Foto

Milane, proč já bych Vás měla zklamat? To bych si nedovolila. Díky za čtení.:-)

1 0
možnosti

J83i73ř48í 81F41o56g59e69l

25. 6. 2019 10:56

Už musíte mít ukopané oba palce.

Jenom Češi nosí pláťáky, jenom Češky mají šílené melíry.....

Doporučil bych návštěvu psychologa. Ta Čechofobie už vám začíná přerůstat přes hlavu. Rv

2 0
možnosti
Foto

Po přečtení několika vašich blogů, musí každý dospět k naprosto jednoznačnému závěru - jediný dokonalý jedinec jste VY.

5 0
možnosti

Bezva čtení.

Karma.

:-)R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik