Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hmm ... tak mně připadá, že jste nejspíš četla v časopise Reportér, z roku 1968, článek Prezidentův vězeň.

0 0
možnosti
Foto

Presidentů vězeň byla kniha Vladimíra Škutiny.

1 0
možnosti

Ještě dodám. Nemějte mi to za zlé, je to pouze můj názor, nikomu ho nenutím. Celý Váš příspěvek ve mě budí dojem, že popisujete věci, jak byste si přála aby tenkrát byly, než byla skutečnost.

2 0
možnosti

Přeji autorce hodně zdraví. Ale nevím, jestli jste na to zapoměla, ale on o tom nepíše nikdo. Husák podporoval velkýma penězma(možná i proto na některé věci peníze nebyly) dá se říct rození dětí, tak aby populace nevymírala a nemuseli jsme ze světa tahat zadarmíko pracovní sílu, tak jak je to běžné v kapitalistickém světě na západě a dnes už i u nás, aby jim tam někdo ty hodnoty vytvářel. Ale to byla jen zástěrka. Ve skutečnosti Husák věděl, jak zde trpíme hlady a rození dětí podporoval proto, že nám toleroval, že jsme dost často tyto děti z hladu jedli. Jinak mi tam několik věcí nesedí. Ale možná jsem četl nepozorně. Třeba to, jak je možné, že jste studovala, když se přeci ví, že takoví komunistobijci studovat nemohli. Ze stejného soudku je i to, jak jste se za komančů dostala do Řecka..

5 0
možnosti

Autorko a chodila jste také k ústavně nepovinným volbám, když jste komunismus tak nesnášela? Já teda ne.

0 0
možnosti
Foto

Ne, já ani nemohla, byla jsem bezzemec, kdybych mohla, tak bych stejně nechodila.

0 0
možnosti
Foto

Proboha, jak jste na to přišla, paní Blahová? O ruské okupaci mám dokonce dva články na blogu, přečtěte si je a obviňujete mě z něčeho, co není vůbec pravda. Urážíte mě - a je mi to líto. :-/

https://pantlikova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=674392

0 0
možnosti

Tak už se nemůžu spolehnout ani na svoji paměť.. Zřejmě jsem si Vás s někým spletla, psní Pantlíková, takže přijměte moji omluvu, urazit jsem Vás rozhodně nechtěla. LB

0 0
možnosti

Opakuji svoje zážitky z dětství, které nebyly dobré - znárodnění, rozkulačení, měnová reforma a strach promluvit. Pak šel život dál, strach promluvit zůstal. Rok 1968 a zase strach promluvit. Teď můžeme nadávat, cestovat, koupit auto bez fšimného, zboží je dostatek, ale politika stále není pro lidi, spíš pro obohacení těch, kteří v tom umí chodit v jakémkoliv režimu.

1 0
možnosti
Foto

Přečetl jsem jedním dechem mezi kávou a štrůdlem. Nádhera.

1 0
možnosti

Nutno zmínit, že mladí Řekové se v 70. - 80. - 90. letech tady neměli vůbec špatně. Oproti české mládeži chodili špičkově oblékaní, jezdili v lepších autech. V hospodách a barech byli jako doma. Nakupovali v Tuzexu. Říkalo se, že bony dostávají od komunistické vlády. Vekslovali s nimi, a proto si, obyčejní Češi mohli občas koupit džíny nebo džínovou bundu v Tuzexu. Tak, a teď do mě.

0 0
možnosti
Foto

H84a12n52a 55V97l79k21o97v62á

21. 5. 2019 15:45

Mladí Řekové měli bony a valuty protože měli příbuzné v Řecku - tehdy kapitalistické cizině.

Kamarád mých rodičů a otec mých kamarádek z dětství se v 80. létech legálně přestěhoval do Řecka a tam cosi dědil...

Jeho žena s dcerami ho následovaly asi po roce, ale z osobních důvodů se po asi dvou letech vrátily zpátky.

0 0
možnosti

R^

Nyní máme svobodu, nejsem si jista, zda máme demokracii. Pokud ano, tak ji někdo trochu překroutil.

Zdroj: https://katerinakaltsogianni1.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=714343

Karel Kryl po roce 1989 používal slovo "demokratura". Vedle kombinace demokracie a diktatury nabízíte další interpretaci - překroucená demokracie. ;-)

2 0
možnosti

Co napsat? Ze samozrejme davam karmu. A k otazce zda mate demokracii? Jiste ze mate takovou tu komunistickou.;-D

Jen se podivejte kdo vladne a komu patri ty zprivatizovane podniky. Ja se o ty, kde jsem drive pracoval zajimal. Bez vyjimky je vsechny zprivatizoval soudruh predseda podnikove organizace KSC. Kdo sedi na Hrade? Byvaly clen KSC. Sice mozna tenkrat jen radovy, ale zu kadrova rezerva.

A jak je to v obou snemovnach?

5 0
možnosti

Pane Vokoune, je to pořád to samé dokola. U mnoha lidí - jak jsem napsal - byla rudá knížka ne symbolem názoru a přesvědčení, ale průkazem k moci. Takoví lidé se přidali k jakékoli ideologii a dokonce ji, a to je to nejhorší, řídili a mnohdy překroutili pro svou potřebu. Takovým lidem bylo úplně jedno, jaká zkratka je na legitimaci, důležité bylo, že je posunula tam, kde chtěli sami být.

2 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik