Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D76a11v86i76d 88V37l46k

21. 5. 2019 8:51

Sakryš, to je jak když kočička a pejsek pečou dort, nestíhám Vás sledovat jak skáčete a všechno to mícháte do hromady.Já žil v komunismu vlastně jen do 19 let, ale nikdy bych neřekl "Zlatí komunisti" a to jsem nebyl takový protikomunistický odbojář jako Vy podle Vašeho blogu.(trošku Vám to nevěřím) Ale zase chápu ,že máte trošku jiný temperament díky řeckým kořenům.

7 0
možnosti
Foto

Davide, no jo, když já to nechci míchat dohromady, ale když už jsem tomu dala tak strašný název, tak jsem to musela trochu smíchat, aby to bylo zřetelné. Děkuji za čtení a přeji krásný den.R^Ale byla jsem hodně proti systému, také jsem toho hodně kvůli tomu prožila, nebylo to vůbec pěkné. Proč bych tady kecala, zná mě moc lidí, to si ani nemůžu dovolit. Dík za pochopení. A pak - všichni, co píšeme, tak krášlíme, zkracuje, opentlujeme, já to dnes hodně zkrátila.

3 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik