Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ND

Rozhodně jsem se nad tím, dávat fotky svých malých vnuček na fb, byť oblečených od hlavy k patě, zamyslela. Svět je čím dál víc nebezpečnější...

1 0
možnosti
Foto

H55a81n45a 44V54l18k23o21v85á

18. 5. 2019 19:15

Já moc nefotím (neumím to), FB moc nepoužívám, Instagram (na rozdíl od svých dětí a svého psa nemám) a vlastně tu mánii ani nechápu.

Na webovkách své plavecké školy mám děti v bazénu v plavkách (a plaveckých brýlích) při plavání a potápění a už jsem se stala terčem vyděrače který mne (podle odborníka) vyhodnotil jako pedofila a žádal výkupné v bitcoinech.....

Stačilo mu napsat že vydírání se trestá odnětím svobody a stáhnul se....

U správce svých webovek jsem se dozvěděla že to není ojedinělé....

Jinak ovšem musím říct že ve zdejším prostředí jedna mnohočetná identita (se kterou zřejmě i Vy máte zkušenost) na základě informací z mých webových stránek vyfabulovala fámu kterou hodlala šířit způsobem kdy si dva její (falešné) profily jako "povídaly" o mně....

Zarazila jsem to též informací že jsou dohledatelné a co jim hrozí....

1 0
možnosti
Foto

Haničko, vím o tom, právě proto píšu o adminech, kteří ta vlákna bez mého upozornění vymaR^zali,což je skvělé. Děkuji za čtení.

2 0
možnosti
HT

Poučný článekR^

2 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik