Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

D35a47v96i91d 49V41l64k

21. 5. 2019 8:52

To je teda prostřílená diskuse. To se hned tak nevidí;-D

0 0
možnosti

Zasloužená karma.

R^

1 1
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

H64a56n95a 92V24l93k88o58v31á

19. 5. 2019 16:05

S ohledem na to kdo se v této diskusi pohyboval mohu na základě vlastních zkušeností s touto identitou říct že tato se pohybuje velmi často na hraně přečinu pomluvy a toto není první případ kdy svého jednání musela zanechat.

v mém případě si našla webové stránky mé živnosti, spojila si některé informace s tím co jsem o sobě uvedla zde v diskusích a chystala se vypustit "co se o mně povídá v mém okolí".

Po upozornění že je podle IP adresy dohledatelná a nikoli beztrestná se tato identita stáhla a už nepůsobí, jako mnohé jiné této paní.

Aktuálně je funkční pouze účet jejího manžela, ze kterého komunikuje stejnými frázemi, stejným stylem i sprostotou....

2 0
možnosti

Máte pravdu v tom, že si to děláme sami. My nahráváme do karet a pak se divíme, že oni mají trumfy.

1 0
možnosti

Libi se mi naramek. Take bych potrebovala neco proti nemocem a uhranuti. Kde si ho muzu koupit?R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, já Vám ho pošlu, aby byl posvěcený. Jinak v Americe je najdete v řeckých obchodech, ale nebudou vysvěceR^ny - můj mail katerina@kkgr.cz, napište mi.

0 0
možnosti
Foto

Já jen doufám, že jste tomu muži na pláži neukřivdila. Jestli opravdu onanoval anebo si "ho" potřeboval jen přehodit z jedné strany na druhou. Ono je to pro nás totiž hodně otravné, když se nám takzvaně šprajcne.

Ale vážně. S tím FB je to o tom, jak to máte nastavené. Máte možnost nastavit si soukromí tak, že kromě vašich nejbližších a prověřených přátel nikdo jiný nemá šanci vidět, co nechcete aby viděl. Bohužel, žijeme v době, kdy se za virtuálními přáteli honíme a někteří jích mají i tisíce a to se pak ta bezpečnost a soukromí hlídá těžko. A znám i případy, kdy se otcové a matky prostě cítí nutnost pochlubit se ratolestmi a ona samotná fotka není takovým problémem. Horší jsou případy, kdy se k tomu přidá komentář typu : Moje Maruška právě jde do baletního kroužku tam a tam a podívejte jak se jí dařilo včera. A to už si přímo křičí o průšvih.

3 0
možnosti
Foto

Martine, děkuji za příspěvek, jak je to v USA? Je to tam povolené nebo hodně hlídané. Díky za odpověď.R^

0 0
možnosti

Kam zmizel první dnešní blog, Kateřino?

2 0
možnosti
Foto

Marku, odstranila jsem ho sama. Proč jste včera nebyl?

0 0
možnosti
Foto

Ahoj, fotky lžou a kradou duši ;-)

4 0
možnosti
Foto

Ahoj, to je krásné "kradou duši," to je úžasné - děkuji. Přeji Ti krásný večer. A s tou duší je to pravda, protože podle nějaké pověry se nemají dva fotit, protože se jim vztah rozpadne. Příští kafe bude o "duši." Dík ještě jednou.R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik