Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Z vlastní zkušenosti pravím, že by jste se o moc připravila...;-D;-D;-D

4 0
možnosti

příběh známého Američana pracujícího u nás : přišla za ním češka, že se ji líbí a zve ho na večeři do restaurace...on beze slova odešel a nechal se v rámci firmy přemístit do německa..8-o.a pak ossssslovil naši češku že by měl zájem a vysvětlil ji že v rámci firmy nesměl přijmout pozvání ač po ní toužil už nějaký čas...jsou fakt na hlavuRv

11 2
možnosti
JN

J12a65n 22N48o70v46á62k

17. 5. 2019 19:18

A Češka mu řekla, že když je teď v Německu, tak už zájem nemá, že je to daleko co? ;-D

1 0
možnosti
JK

A núti vás tam niekto žiť?

Mimochodom, charakter človeka sa najviac ukáže pri názore na potraty (aspoň podľa môjho názoru). Ak niekto potraty bez obmedzení podporuje, a navyše verejne, tak je to podľa mňa nedôveryhodné bezcharakterné indivíduum bez chrbtice /páteře/...

3 12
možnosti
Foto

Teda, já bych tam taky žít nechtěl, ale tenhle článek, to bude asi nějaká legrace. Protože myslet to vážně snad ani není možné.

16 0
možnosti
PT

Chudáci, co žijí podle diktátu ;-D. A proto ta země, asi z přemíry nesvobody, dokázala umožnit svůj sen lidem jako jsou, Gates, Bezos, Jobs, Musk a mnoho dalších. Lidé, kteří v naprosto nesvobodném světě USA vytvořili firmy, které jsou hlavním tahounem v inovacích atd. Opravdu asi není moudré posuzovat zemi podle filmů. Možná vám pak dojde, a teď bych nerad něco prozradil, že Avengers jsou vymyšlení, teda až na...

13 3
možnosti
JN

J22a79n 56N79o31v61á66k

17. 5. 2019 19:20

...až na Groota, co? ;-D

0 0
možnosti
JD

J75a68n 95D64r84t22i78n45a

17. 5. 2019 14:35

V Americe (USA) jsem pomerne dlouho pracoval a nikde jsem se necitil tak dobre jako tam. Je pravda ze jsem byl obcas prekvapeny - treba kdyz mi znami v Santee rekli ze neni vhodne jit na verejne koupaliste v normalnich plavkach, musel jsem si poridit bobmardaky skoro po kolena. Ale to byly naproste detaily. Naopak, byl jsem nadseny jejich snahou mi pomahat i v situacich kdy bych se v Cesku pomoci dockal jen tezko, jejich naprostou spolehlivosti a temer az naivni duverou ze s nimi budete take jednat rovne. To ze u nich uspech jineho nevyvolava zavist ale snahu taky neco dokazat

cituji z Vaseho blogu : "... Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit..."

Kritizovanim (podle me dost hloupym, skoro bych rekl ze jste si ty navstevy USA vymyslela ) jineho naroda sve problemy s neschopnosti dosahnou orgasmu fakt nevyresite. Zkuste trochu pozitivnejsi pohled na svet kolem Vas.

31 3
možnosti
JS

neříkám, že vy jste z těch, komu vadí burkini, ale vám tohle přijde v pořádku v zemi, která se chlubí svobodou?

2 0
možnosti
KT

Kam zmizely příspěvky o panu Dvořákovi, které pojednávaly o tom, že je vtipný a nikoho neuráží? To už se tady taky nesmí, někoho se zastat?

3 0
možnosti

...a tak hlavně, že zůstala zachovaná "klovající letka":-)))

2 0
možnosti
MS

Zajímavý přístup. Napřed všechno zkritizovat a když se najde někdo, kdo argumentačně doloží, že je kritika neoprávněná, prohlásit svůj výtvor za h u m o r.:-P

Viz toto vlákno:

https://katerinakaltsogianni1.blog.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A190516_713698_blogidnes&vlakno=95947546

13 0
možnosti
Foto

na těchto stránkách skutečně není lehké napsat satiru... ;-D

1 0
možnosti

Možná máte pravdu. Satira je označení pro umělecký, zejména literární žánr využívající komičnosti, výsměchu atd. A tady se to s tím výsměchem hodně povedlo. Všiml jsem si, že autorka má někdy v oblibě vymezování se vůči jiným národům.

3 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik