Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

Hrozné případy, které jste uvedla. Ja jsem se take bala odejit, nebylo kam a ten clovek z vas opravdu vyssaje veskerou energii. Bala jsem se, ze me zabije, zdravotne jsem na tom nebyla dobre a myslela jsem, ze dite ochranuju jak muzu. Když bylo synovi pres čtyřicet,tak mi řekl, že jsem od těch hrůz nedokázala ochránit. Nepochopil, že týraný partner je na stejné urovni, jako jsou týrané děti. Ale podporuju názor, utíkat, co nejdříve utíkat, dokud vás partner nemá uplne v hrsti, dokud jestě dokáže odejít a nezlikvidovat celou rodinu. Jenom vědět, kdy je ten čas...

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, díky, pamatuji, že jste o tom psala. Utíkat, jakmile se to stane poprvé. Pak už je to stále. R^

1 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, Katerino. Než žít takový život- to raději rozvod. Nesvobodu a tyranii bych od muže také nesnášela. A kdyby se tak choval k dětem - to teprve ne. Karma.R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik