Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pokud budu v příštím životě Řek, nic jiného nezbyde, než si na to teplo zvykat. Zatím se mu pokud možno vyhýbám jako čert kříže, já nepovedený eskymák. Opožděně R^:-)

0 0
možnosti

P86e76t24r 60S97k27á34c34e38l

23. 4. 2019 22:42

Až na rok s námi počítejte....

1 0
možnosti

I25v49a26n91a 67L86a87n88c41e

23. 4. 2019 21:55

R^R^R^Letos nebude dovolena.:-(:-(:-(

0 0
možnosti
Foto

R^na Řecko mám ty nejlepší vzpomínky byla jsem tam několikrát a fakt super moře mi také moc chybí, když se tam delší dobu nedostanu a s tou kritikou to mám podobně-tady mi leccos vadí ale běda když mi domovinu začne kritizovat nějaký Ital- o Oli je slaďoučká chápu že takový drobeček musí hrozně chybět

2 0
možnosti
Foto

:-) Mám na Řecko hezké vzpomínky a těším se, že si tam zase někdy zajedu odpočinout. S dobrým jídlem a Retsinou...R^

1 0
možnosti

Omlouvám se, ale do Řecka nejedu ani neletím - a to i přesto, že jste tam Vy... A důvod? Čeká mě "moje" Skotsko a doufám v příjemné počasí, které mi umožní se toulat po této krásné zemi. Doufám, že konečně uvidím Roslinskou kapli známou z "Šifry mistra Leonarda", rád bych spatřil Melrose Abbey, katedrálu v St. Andrews a mnoho dalších míst... a snad se konečně dočkám, tak i nějaké skotské strašidlo či psa Baskervillského ;-D

3 0
možnosti

...Glen Affric a Glen Coe, Skye a zajeďte až nahoru do Thurso a Wick - nádhera!:)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS