Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KK

Finále blogera roku se blíží.

Je třeba chrlit blog za blogem a tvářit se jako Matka Tereza, že? :-)

0 0
možnosti
RE

Jestli to nebude tím, že čím je člověk víc obklopen tou technikou, bez které nemůže žít, tím víc ztrácí svou živočišnou podstatu a přirozené věci se mu pak jeví jako "divné".

1 0
možnosti
Foto

R^Taky jsem se snazil vzit tohle tema s humorem, vzdyt materske mleko ma ten nejhezci obal:-)

1 0
možnosti
Foto

Jene, díky. Přeji krásné velikonoční svátky. :-)R^

1 0
možnosti
HT

Souhlas,jen se mi vybavil ten kreslený vtip o tom,jak se žena v plavkách vystavuje a opakuje na sluníčku.Proč ne?Je to ok,ale v podprsence a kalhotkách je to hambatý:-)-přeji hezké svátky R^R^

1 0
možnosti
Foto

Letos se k tomu moc nevyjadřuji, ale když, jsem prostě staromilec a ten názor mi nikdo nevezme....) hezké svátky:)

Potěšily mne loni rakce lidí... to přiznám.

https://kielbergerova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=662054

1 0
možnosti
Foto

Radko, přečtu, ale souhlasím tady s jedním diskutujícím, že spojení slov "bio matky," asi dokázaly udělat své. Přejí Vám krásné velikonoční svátky, hodně zdraví celé Vaší rodině. R^

1 0
možnosti
Foto

Katerino, teď vím z čeho pramení Vaše síla, ty čtyři roky se vyplatily:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Horste, zdravím, asi ano, tedy fakt jsem toho hodně vydržela a vážně si myslím, že to kojení mi mnohdy zachránilo život. Děkuji moc a držím stále palce a přeji klidné velikonoční svátky.:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Slovo pokoj má přímou souvislost s kojením. Klid kojící matky a zejména ten naprosto krásný a sladký klid kojeného miminka často úplně září. To snad praští do očí každého, kdo má špetku citlivosti.

Přeji Vám krásné a pokojné sváteční dny, paní Kateřino

4 0
možnosti
Foto

Dobrý den, Marku, jj, je to tak. Děkuji za přání, i já Vám a celé Vaší rodině přeji krásné svátky velikonoční. R^

0 0
možnosti
JT

J82o58z59e92f 12T19o37p33i12č

18. 4. 2019 11:38

Jak to dělaly naše mámy a babičky, že nemusely vyvalit vemeno na každém rohu a přesto jim dítě hlady neumřelo? A přitom stihly udělat víc práce, než moderní biomatky, které jsou blbé jak necky, ale neustále se dožadují nějakých pofidérních práv. Jo ony vlastně byly s dětmi doma a staraly se o ně a necouraly od rána po obchodních centrech a kavárnách, aby se mohly předvádět.

3 3
možnosti
Foto

Jozefe, také s Vaším názorem souhlasím a hlavně s tím spojení "bio matky," ty jsou podle mě příčinou všeho. Díky a přeji krásné velikonční svátky.R^

0 0
možnosti
PL

P38e56t96r 39L63a58n22g23e18r

18. 4. 2019 11:26

Ještě dovětek. Chválím vás moc za článek. Na toto téma zde asi nejlepší počin. Děkuji a dávám karmu.R^:-)

3 0
možnosti
Foto

Wow, děkuji moc. Když píši srdcem, tak to je ono, ale já vlastně ani jinak nepíšu. Děkuji a přeji, Petře, krásné velikonoční svátky.:-)R^

0 0
možnosti
VV

K tomu mohu napsat jen absolutni souhlas a karma.

4 0
možnosti
Foto

Vladimíre, absolutní dík a přeji krásné velikonoční svátky.R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik