Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

P36e38t72r 32L18a67n23g53e84r

18. 4. 2019 11:20

Kojení je přirozenost, k tomu incidentu nemělo dojít. Nicméně se vinou příliš návštěvníka banky a příliš iniciativního vrátného stalo. Pokud vím banka se omluvila a slibuje v tomto ohledu nápravu. Možná ta omluva nebyla uspokojivá. Rozhodčení té dotyčné pochopit dokážu.

Co mne zaráží, je jaká aféra se toho dělá. Kojící guerilla (nebo že by gorila) jen exhibuje. Kojení by mělo zůstat přirozeností a ne, že ho někdo účelově použije ke svému zviditelnění.

2 0
možnosti
Foto

Petře, naprostý souhlas, také si myslím, že se tady dělají veřejné aféry zbytečně, ale já tyto věci dost odsuzuji, nelíbí se mi to. O. k. kdo se chce rozčilovat nad vším, pak bude mít i blbé mléko, že jo?;-DJeště jednou přeji krásné svátky.R^

0 0
možnosti
Foto

;-) Matka Ilji Muromce určitě netrpěla laktač. psychózou, a tak sedm let kojila, a on pak i palici sedmipudovou ....Ale to třeba i ,,Neohrožený Mikeš", či snad i jiní. Jinak nejni kojení jako kojení. Dřív ženy i na poli kojili. V kampeličkách, či v kostele asi těžko. Jen mně tak napadlo, co kdyby dítě potřebovalo přebalit, neb dětičky nejen papaj, ale i kakaj a tak. A tak i v bance na přepážce, či u stolečku ...;-D

2 0
možnosti
Foto

No tak přebalit dítě mohou i mimo dosah té vůně, ale kojit, proč ne? A díky za čtení.;-D

0 0
možnosti
MB

Řešení je přitom tak jednoduché! Kojit a kouřit se jako v dobách bývalých - Bude libovolně kdekoliv. O všem rozhoduje Aktér! Tj., Matka + Krčmář. Pohoršení a regulace - Nikde .... :-)

3 0
možnosti
Foto

Jo, Miroslave, naprostý souhlas. Jasně, také bych to tak chtěla, omezují nás a my sedíme doma. Nechci stát někde potupně venku. R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik