Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Áááá. Finále blogera roku je tu. :-)

Je potřeba přitlačit a psát a psát a ...

Pod posledním blogem jste nepovolila diskusi, co kdyby, že? :-/

0 0
možnosti

Velmi smutný příběh, příběh ze života. Bohužel, u nás se vše měří tabulkami. Pokud byť o pár drobných korun přesáhnete určitou částku, nemáte na nic nárok. Naši zákonodárci pro matku jako je ta z příběhu, ale i pro mnoho dalších, které jsou samoživitelkami s postiženým dítětem, řeší vše od stolu. Neznají realitu, když chybí peníze na to nejnutnější. Smutné jsou i příběhy otců, kteří se starají o postižené dítě, když ho matka opustí. Mnoho dětí potřebuje speciální pomůcky, pro jejich finanční náročnost si je však rodiče nemohou dovolit. Toto téma by vydalo na několik stránek. Toto je téma je v této chvíli hlavně pro paní ministryni a pro zdravotní a sociální výbor poslanecké sněmovny. Asi tak nějak, protože i já to vnímám jako velkou díru.

1 0
možnosti
Foto

Ilonko, díky moc za kvalitní komentář. Já vím, musím Ti zavolat, ale to vyšetření jsem Ti vyjednala, jak jsem tam byla. Tak si brnkneme. Měj krásný večer.R^ Mám totiž stále hodně zablokovanou páteř. Ach jo.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^některé lidské osudy jsou opravdu zamotané-ještě že existují lidé kteří jim pomáhají to rozplétat:-)R^

2 0
možnosti
Foto

H47a53n12a 83V51l98k56o90v41á

15. 4. 2019 18:30

Promiňte Katerino, nedočetla jsem to celé.

"Serotonin ve stravě" ???

0 0
možnosti
Foto

H70a58n55a 91V51l15k61o27v87á

15. 4. 2019 19:24

Upřesním - v případě že jde o psychatrickou diagnózu s naordinovanými léky?

To už sluníčko je lepší - ale vysadit samovolně léky, to je dost nezodpovědné a ostatně celé chování té paní na mne působí jako řvaní co chci já, ale nehodlám se ničemu přizpůsobit.

P.S.

Mám neteř (negenetickou) narozenou s rozštěpem páteře a mnoha dalšími diagnózami.

Je jí 23 let, má nejtěžší formu postižení, mentálně je na úrovni 2 letého dítěte a co se týká péče od státu vím o čem mluvím.

2 0
možnosti
Foto

I matky postižených dětí mají možnost získat příspěvek,záleží na druhu postižení.Nejak moc jsem z Vašeho blogu nepoznal o jaké postižení mimo slepotu jde.I u pestounske péče se posuzuje o jak velké postižení jde,nárok na na nejvyšší částku nemá každý.

0 0
možnosti
Foto

Je i po mozkové obrně, nevidomý a středně těžká retardace. Děkuji za jakoukoliv informaci.

0 0
možnosti
Foto

Katerino, měl jsem možnost váš krásný hluboký hlas slyšet z mobilu. Soudím, že k tomu hlasu máte i dobrou povahu. Vím, že se nemýlím, máte víc energie jak deset silných mužů. Ať vám život nepodráží nohy, abyste ještě dlouho mohla být tak nápomocná. Pohodové velikonoční dny!!

1 0
možnosti
Foto

Horste, díky moc. Doufám, že u Vás už je všechno ok. Moc Vám to přeji, celé Vaší rodině přeji také pohodové svátky. Díky.R^:-)

0 0
možnosti

Dobrý den, paní Katko. Děkuji Vám za blog. ještě, než se pokusím něco odpovědět na ten příběh, tak se zeptám? ( Doufám, že jsem nic tedy nepřehlédla a nebude můj dotaz mimo). Ta paní se synem bydlí v pronájmu, nebo v družstevním bytě, nebo ve svém)? Ptám se z toho důvodu,abych se mohla zorientovat v tom, na jaký příspěvek může dosáhnout a jak to mám já, která jsem v podobné situaci. Moc děkuji, snad ten dotaz nepůsobí vlezle a nepatřičně.

0 0
možnosti
Foto

Beatko, bydlí zatím ve svém, ale asi proběhne soud, protože bude chtít manžel půlku z bydlení, tak nějak. Vlastně, Vy jste v podobné situaci. Snažím se v tom zorientovat, vážně to tady všechno studuji. Je to vůbec možné? Ona nemá např. invalidní důchod na sebe, tak jako to měla jedna, která měla autistu, o kterého jsem se 7 let starala, ale pobírala dva důchody + sociální příspěvek. Takže to dávala.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS