Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Pokud bych byl někde tak nespokojený, jak popisujete, hnul bych se dál. A pokud bych byl tak blahovy, abych hledal ráj, putoval bych za Atlantidou. Naštěstí to nemusím řešit. Našel jsem ráj tady. Se sladkejma, a sem tam kyselejsima jablkama. Ale i to k ráji patří. K reálnému ráji, ne k žádnému pouze vysnenemu místu pro život.

9 0
možnosti
Foto

Marku, no vidíte, bodejď by ne, dala jsem Vám hlas do ankety. Je dobře, že se tak cítíte.;-)R^

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
6 0
možnosti
Foto

Já znám několik Leon a jsou to problémové ženy, docela někdy hodnotí lidi podle jména. A Vy jste, hergot, problémová, protože od počátku na mě něco hledáte. Až budete vědět, co to je, tak mi napište a já Vám to pošlu. Do té doby klídek.

0 12
možnosti
Foto

Když si vzpomenu, jak jste tuhle otitulovala mne, tak mám dojem, že tato zem opravdu není pro Vás.

Ale my Vás tu přesto tolerujeme a nanejvýš si někdo po přečtení Vašeho blogu či komentáře může pomyslet: "I kuš, Kateríno!" ;-D

10 1
možnosti
VB

Co to je "my Vás tu přesto tolerujeme"? Vy to tady nevlastníte.

5 1
možnosti
PK

Maně jste mi připomněla situaci před cca 15 léty. Přijeli jsme z dětmi navštívit Prahu... Ještě na hlavním nádraží jsme si chtěli koupit jízdenky do MHD. Postavili jsme se u jednoho kiosku do krátké fronty v jejímž čele byly dvě cca 18tileté anglicky mluvící slečny, které si chtěly zakoupit nějaké pohledy a známky a i když jejich gestikulace a anglicky pronesená žádost byla víc než zřejmá, tak prodavačka, kterou jistě bolely zuby, reagovala dost neurvale... Až najednou těm dívkám vtrhla pohlednice z ruky a pronesla "nádhernou" větu: "Jste v Česku, tak mluvte česky" a na její slova reagoval další zákazník, který by od minuty mohl hrát ve filmu havíře... Do trapného ticha, které bylo po slovech, která prodavačka řekla, zaznělo "Tak tohle může říct jen pražská p..a"... Následoval výbuch smíchu, na který prodavačka reagovala vzteklým uzavřením kiosku...

3 0
možnosti
ZB

;-D;-D;-D Od Řekyně opravdu odvážné. Mám tetu Řekyni. Neuvěřitelně líná osoba. Naprosto čistokrevný parazit co nikdy nepracoval. podobných je většina. Arogance pocit vlastní neomylnosti a jedinečnosti. To z ní vždy vyzařovalo a po přečtení tohohle blogu jsem si to připomněl.

Počítám, že jste na kluka najela na přechodu a pak jste se ani neomluvila. Jo pokladní to mají těžké a bývají protivné. Přesto je pochopitelné, že čekají pozdrav, poděkování a slušné jednání, ke kterému bohužel většina Ukrajinců co u nás pracuje nebyla vychována.

A ne tahle země je pro lidi. Slušný lidi. Proto je u nás skoro nejméně vražd na obyvatele na planetě. Proto se u nás dobře žije. A pokud tu žít nechcete, tak není nejmenší problém se odstěhovat. Třeba do Řecka.

1 4
možnosti
RK

Typický pan Bednar, takto majitel školy. Odporující si a samozřejmě jasnozřivě znající všechno dopředu. Na jednu stranu tvrdí, že se u nás dobře žije, protože tu jsou slušný lidi, za něž se evidentně považuje. Což mu ovšem nebrání, aby vychrlil nemálo invektiv. Čekal bych, že člověk, který se po vzoru primáta nadšeně bije v hruď, jak je vlastně skvělý, projeví míru tolerance, vstřícnosti a porozumění. Nebo se tu nakonec tak dobře nežije?

3 2
možnosti
JS

Vždy zkouším číst váš blog, že mě třeba oslovíte, ale ne, když pominu vaší sebeprezentaci, která by se hodila spíš někam na Instagram, tak neustále kritizujete zemi, která je vám domovem a k tomu mám jedno, železnou oponu tu už 30 let nemáme...

17 0
možnosti
RP

Také se snažím blogy paní Kaltsogianni v dobrém pochopit, čím déle píše tak mám pocit i z jejích někdy zmatených odpovědí diskutujícím, že si s námi hraje.

0 0
možnosti
JJ

Máte to vy, "slušní lidé", prostě těžké. Všude samý českomoravskoslezský buran, xenofob a agresivní psychopat. Naštěstí tu máme VÁS! Ty vždy slušné a oduševnělé, kteří nás, neslušné, poučí, jakáže je to Česko, ale zřejmě i Morava a Slezsko, "pr.el světa" a jaké nám prokazujete dobroniní, že to soužití s námi, českomoravskoslezskými burany...( atd atp.), statečně vydržíte. Naopak - zapalujete to zářivé světlo, kterého si nevážíme.

Přitom je to tak jednoduché! Zanechte sebeobětování, stejně nás, ("zaprděné čecháčkomoraváčkoslezáčky), nezachráníte. Dělejte to, jako já a mně podobní. Např. já bych nechtěl žít v Řecku (Německu, Rakousku, Británii), tak tam nežiju a neradím jim, jak si mají svůj život uzpůsobit.

15 0
možnosti
KK

Buď máte nějaký psychický problém, nebo píšete o jiné zemi.

Já jsem nic podobného roky nezažil a potkávám jenom samé psychicky vyrovnané a pohodové lidi. :-)

12 0
možnosti
MV

Samé ne, ale je jich dost a přibývají.

3 0
možnosti
HT

Tady jsem se v téhle zemi narodila,prožila tu skoro 70 let se vším všudy co každá doba obnášela, a je fakt,že jsou lidi v této době takový jak píšeš Katko-čím to asi je? Vdyť už to všechno ať rivalita, nebo vulgarizmy jdou už od lidí,z kterých by si měl člověk brát příklad a pokud se budou naši zákonodárci vyjadřovat jako "dlaždiči"(jen pro slušnější výraz",protože i ti jsou slušnější,tak to jiné nebude. Včera jsem šla od dr.a upadlaa najednou slyším dítě,jak říká mamince:"Mamí ta paní upadla-pojď je vožralá, taky příklad pro malou křehkou duši, že? Ano v této zemi na chvíli doufám přestalo platit slovo prosím,děkuji, promiňte.Hezký den všem;-(

3 0
možnosti
VF

"Tahle země není pro slušné lidi. Tahle země je stvoření pro agresivitu, soupeření a nenávist."

Tahle země je moje srdce, tahle země je to, co mám ráda i s chybami. Tahle země není vhodná pro dokonalé. (Nemám tady foto a na toto téma ani nebudu diskutovat.)

15 0
možnosti
VF

...stvořenÁ. V rozrušení mám víc překlepů.

0 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik