Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To máte těžké. Stran Soukupa a jeho tv. Nejde o nic jiného než o byznys a o reklamní trh. A tedy i o sledovanost. Ať se Vám to líbí či ne. Zkuste si tipnout, které tištěné noviny jsou nejprodávanější. Nu a tou cestou jdou v podstatě všechna média. Jen on to dnes se svými pořady dotáhl nejdál. Takže hodnocení z hlediska byznysu by bylo asi trochu jiné, pokud mu ty pořady zvyšují sledovanost. Právě ten typ pořadu asi ne, když sáhl k zatím bezprecedentnímu vložení svých zpráv do zřejmě sledovaného pořadu Nebezpečné vztahy.

A s tím Paroubkem? Co by za to mnohý občan dal, kdyby od nějakého politika zaznělo - a pravdivé - že něčemu nerozumí.

Holt vše je relativní. Ale věřte, že Vám docela rozumím. V obou věcech.

3 0
možnosti
Foto

Sledovat Soukupa ovšem trvale klesá a celé to jde pomalu do bankrotu.Zbytky jeho publika, tedy většinou senioři s nejmenším IQ nejsou zrovna cílenou skupinou zadavatelů reklamy

2 4
možnosti
Foto

Paní Marie, to "RR" bych klidně vynechal. Díky.

0 0
možnosti
Foto

Obdivuji, že jste dokázala sledovat rétoriku páně Soukupovu,já ho nedávám a snad ani utkání v boxu, což je sport, který nemusím, tak ani ten box nemizí z obrazovky televize, tak rychle, jako pan Soukup.a jeho televize.

2 0
možnosti
Foto

Neobdivujte mě, protože to trvalo těch možná 5 minut, kdy jsem se zhnuseně odebrala nahoru a TV jsem si nepustila. Nemám na něho ani náladu, ani nervy. Díky za čtení.R^

0 0
možnosti
AC

Soukupův Barrandov je žumpa všech žump. Ještě do nedávna jsem měl trochu tendence se ho zastávat, že alespoň si to vše cáluje ze svého, tak ať si tam blekotá co chce. Nicméně to otupování společnosti, demagogii a lhaní, které tam předvádí, mu prostě odpustit nemůžu. To vše je navíc kombinováno s tím největším primitivismem, který si člověk dokáže představit.

12 1
možnosti
Foto

Adame, naprostý a stoprocentní souhlas. Díky.R^

1 0
možnosti
SB

Myslím, že v tomto článku z vás do značné míry mluví řecký nacionalismus.

Píšete o sporu bývalých manželů a do toho uvádíte, že ona mluví slušně řecky a miluje vše řecké.

Jakou však tyhle dvě věci mají vzájemnou souvislost?

Já tyhle věci kolem manželů Paroubkových nesleduji a na TV se dívám jen na skutečně vrcholový sport. Někdy TV nezapnu, jak je měsíc dlouhý. Vůbec žádnou stanici. Takže do těch věcí vůbec nevidím. Co ale vím stoprocentně, je fakt, že vztah k Řecku ještě neznamená, že příslušná osoba má pravdu. Neznamená to ani opak, tedy že by ji neměla. Není tam souvislost žádná, tudíž ani jedním směrem.

9 0
možnosti
Foto

Ne, nemyslím si, to bych se o ní rozepsala více. Jen jsem to tak napsala, aby byl článek o něco bohatší, aby se vědělo, že žili i v Řecku, to nemá s patriotismem nic společného. Jenom vím, že ona velmi trpěla a více k tomu nechci psát. Díky za pochopení.

0 0
možnosti
JJ

J89a39n 65J16í75l90e55k

30. 3. 2019 14:35

To už tak bývá. Když si lidé své osobní spory začnou vyřizovat přes media, najednou zjistí, že jsou docela terčem posměchu. Navíc Petra Paroubková si před lety nedělala žádné skrupule a ulovila si pana Paroubka. Viděla v něm svou zajištěnou budoucnost.

Jestli to byl z její strany dobrý tah, tím si nejsem tak jistý. Karmanový zákon říká: "naše skutky se k nám vracejí. Všechny. Dobré i zlé."

6 0
možnosti
Foto

Jane, víte dnes jsem přemýšlela, proč zrovna ona s tou mozkovou příhodou? Jestli to má souvislost s tím, jak si Paroubka přikrášlila tím, že on má sexy mozek. Tak jí se to tedy vrátilo, kdybycho měli říct, že karma tady zafungovala dost brutálně. Ach jo.

0 0
možnosti
MP

Dal jsem vam karmu Jaromira Soukupa ;-D

1 0
možnosti
Foto

Proč se na toho ubozaka parazitujícího na těch největších primitivech vůbec díváte...?

2 1
možnosti
Foto

Nedívám, prostě byla TV puštěna, tak jsem odešla k sobě nahoru.

0 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik