Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Už jsem se dvakrát pokoušela okomentovat tenhle blog a dvakrát mi to smazali.

Tak snad prostě dobrý R^

2 0
možnosti

Otřesné, ale i to je život. Tedy vlastně neživot, takové přežívání s nejasným přežitím do dalšího dne.

Napadá mne, kolik asi tak proteče měsíčně eur v takové "rodince" a kam putují?

1 0
možnosti
Foto

ach jo....je mi smutno a vím, že takových příběhů jsou tisíce...a my si pořád na něco stěžujeme...

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, a to mám vedle sebe ještě v Řecku ještě Mery, letí sem, je nemocná.

0 0
možnosti
Foto

H88a95n70a 60V32l28k52o26v66á

11. 2. 2019 16:55

Člověk nemůže zachránit celý svět. Udělala jste co jste mohlaR^

Bohužel tyhle případy se dějí i u nás a občas nechápu co všechno si ženy nechají líbit i když útěk třeba do azylového domu by byl v naší kultuře podstatně jednodušší.

Věřící mají v těchhle případech výhodu že se můžou aspoň modlit. Za sebe i za druhé....

1 0
možnosti
Foto

Paní Hano, tady nepomohlo asi nic, tak to tuším. Moc děkuji za sledování tohoto příběhu.R^V

0 0
možnosti
Foto

Od včerejška přemýšlím, co Vám napsat, ale napadají mě jen fráze a to si ten příběh ani Vy nezasloužíte...

1 0
možnosti
Foto

P64e44t23r 59J88o13h20n

11. 2. 2019 14:41

Moc pěkné R^

1 0
možnosti
Foto

Milý Filipe, děkuji, to úplně stačí, napsal jste víc, napsal jste mi toho hodně. R^V

0 0
možnosti
Foto

To je strašný. Díky za Vaše vyprávění, Kateřino. Vím, že se ze všech sil snažíte pomoct a cením si toho, ale netrapte se tím při své snaze. I když to asi nejde netrápit se...V

2 0
možnosti

Kruté.

Díky za to, že Vám to není lhostejné. A že jste se s námi podělila.

1 0
možnosti

Je mi moc líto Sofie. A ten příběh mě utvrdil v přesvědčení, že muslimové v Evropě žít nemají.

5 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik