Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

H13a39n38a 42V55l43k66o33v38á

10. 2. 2019 21:48

Víte, současná silná dvojka (Babiš Zeman) si své voliče vodí na drátkách. Přesně ví co říct aby dostali svou pečínku....

Soukup to ví taky ale přišel pozdě....

Z čehož kouká poměrně zábavná fraška s (dopředu daným) blbým koncem pro ČR...

1 0
možnosti
Foto

H19a34n51a 49V46l43k14o33v65á

10. 2. 2019 21:40

http://tn.nova.cz/clanek/zpravy/zahranici/cech-pasoval-stovky-plazu-v-argentine-mu-hrozi-10-let-vezeni.html

těch odkazů bylo víc - ale krá maže.....

Pomoct by bylo potřeba zejména vám, podivíne....

1 0
možnosti
Foto

H45a15n81a 41V47l22k90o91v11á

10. 2. 2019 21:42

pardon, to patří pod pana Ábelovského, omlouvám se....

0 0
možnosti
VV

Ja mam na Vaclava Klause dost odlisny nazor. A vyslovene se mi zprotivil, kdyz se vzdy pri fototerminech cpal nekam aby byl co nejblize Britskym, Francouzskym nebo Nemeckym statnikum.

1 0
možnosti
Foto

Vladimíre, to ano, ale já jsem ho zažila i jinak, kdy odhodil masku politika.

0 0
možnosti
JS

Zajímavé počtení. Pravděpodobně se neshodneme v tom, co je to vlezlost. Diskutuje se určitý problém, po diskusi šéf nebo orgán rozhodne. Pak se tomu musí všichni podřídit nebo z funkce odejít, případně být odejiti. Podrobení se rozhodnutí za vlezlost nepovažuji.

0 0
možnosti
Foto

Pane Slavíčku, nemyslím si, že toto je zrovna nějaké zajímavé dílko, jen tak jsem si psala. A nebylo to o politice, ale o tom, jací ti lidé jsou.

0 0
možnosti
HT

Kateřino asi zklamu,ale já jen můžu posoudit to co jsem za skoro 70 let zažila a moc mě nezajímal jak je kdo vlivný nebo chytrý a sečtělý ale co dělají pro obyčejné lidi,.kteří jsou také chytří a sečtělí a mají dvě, tři práce, aby uživili rodinu, nebo i mohli pomoct svým rodičům.

1 0
možnosti
Foto

Helouši, vůbec ne, já nepíši o tom, zda jsou chytří, bože. Já píšu o tom, jak jsou nemocní ve své moci atd. A kdybych psala o tom, co nedělají pro obyčené lidi, tak je to tlustá kniha jako manifest.

0 0
možnosti
ZK

V jedné větě píšete, že Soukup je řízen nějakým lumpem všech lumpů. Možná jsem to špatně pochopil a Vy jste cílila na prezidenta. Ať tak či tak, oba mi připadají jako neřízené střely a jako takové se kočírovat moc dobře nedají. Je možné ale, že víte víc.

1 0
možnosti
Foto

Aha, tak se na to jdu podívat, jestli jsem zase do jedné věty nervala více myšlenek, jinak je to tak, jak píšete.;-D

1 0
možnosti
RK

Hodnotit politiky je vždy obtížné, protože jak pravil jeden zajímavý člověk, v jejich pozici z jejich přirozené osobnosti zůstává tak čtvrtina až pětina. Spíš si vzpomínám na jedno hodnocení dvojice Krhounek-Čuřil z filmu Škola, základ života. Krhnounek jako vlezlá existence a Čuřil notorický švencíř. A dotyčný prohlásil: "Krhounek to v životě možná dotáhl dál, ale s Čuřilem bylo určitě víc legrace."

2 0
možnosti
Foto

R^;-) Tři základní motivace člověčí: Majetek, moc, sex. Kdo nemá skrupule, jde vždy po moci, neb to zajistí i ty další(volně dle viz. Waltari, Egyptˇan Sinuhet). Jistě, že udržet se poblíže mocných a zobat s nimi je i mnohá fce ,,podržtažků". Ovšem i ti jsou dle potřeby užíváni, či nahrazeni;-) P.S.: nejsem moc vlezlej?;-D

3 0
možnosti
Foto

Budu se možná rouhat, ale pro mne osobně jste zmínil druhou nejdůležitější knihu, kterou znám... je tam o životě i smrti vše... a hlavně poznání, že pár tisíc let sem, pár tisíc let tam... moc se nezměnilo.

4 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik