Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Katko, teprve teď jsem našla odvahu číst. Prostě jsem se bála...ale hned jdu na pokračování

0 0
možnosti
Foto

Síla... ani nevíte, jak moc je Vaše psaní tady oživením... (nebo možná víte)VR^

1 0
možnosti
TB

příběh je hodně silný, snažil jsem se i tady cosi dělat, a trochu to i pomohlo

1 0
možnosti
Foto

R^Mate dobre srdce, Katerino:-)

2 0
možnosti
Foto

Na to se nedá odpovědět. Děkuji, milý Jene.R^VV

2 0
možnosti
Foto

R^ Dneska jenom karma, všechno co jsem k tématu mohla dodat jsem napsala včera. Nicméně i další příběhy si ráda přečtu.

K ženské obřízce krom zásadního nesouhlasu nemám co říct. Je to barbarství.

3 0
možnosti
Foto

Děkuji, paní Hano, do večera dám II. díl. Hezký den zatím a také díky za čtení mých článků.R^

1 0
možnosti
Foto

Petro, dobře. Mám skoro II. díl napsaný, je to síla.R^

1 0
možnosti
LJ
Foto

Dobře, děkuji, jsem ráda za odezvu.R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik