Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Chci napsat cosi podobného jako pan Machaček níže.

Jak Vy, tak i pan Stejskal píšete zajímavě a čtivě. Oba dva to vnímáte ze svého úhlu pohledu, což je naprosto přirozené a pochopitelné.

Myslím, že není třeba, aby se dva dobří blogeři přetahovali, kdo z nich má větší pravdu, protože tohle k cíli nikdy nevede.

Přeji Vám mnoho radosti z psaní blogů, paní Katerino a krásné dny. R^

7 0
možnosti
Foto

Pane Vodvářko, musela jsem reagovat, protože článek L. S. je opravdu po všech stránkách velmi neobjektivní. Navíc, nemůže mě takto častovat. Nechtěla jsem, ale cítila bych se jako totální srab. Nechci se s ním přetahovat, není mi to vůbec milé. I tak děkuji za Váš názor.:-)

4 2
možnosti
ND

I já jsem vám dala karmu, váš článek obsahuje argumenty, nad kterými by se měl pan Stejskal zamyslet, což asi i udělá, neb je to vstřícný člověk a některé jeho články jsou skvělé.

3 1
možnosti
AL

Škoda, že jste paní Dubcová už dlouho nic nenapsala. Rád jsem Vás četl.

Doufám, že je to pouze odmlka a opět se dočtu něco pěkného.

Pěkný den všem.

:-)

1 0
možnosti
Foto

Nechci vstupovat do vaší polemiky s pane Stejskalem, jehož blogy z jeho obvyklého prostředí jinak rád čtu. Mám však potřebu zmínit se o Řecích, kteří odešli či byli odejiti a našli útočiště v této naší zemičce. Poznal jsem jich celkem dost a všichni to byli srdeční a upřímní lidé, vesměs se smutkem v duši, že opustili svou zem, ale u nikoho z nich jsem neregistroval přemíru nacionalismu, natož zavilého (to snad jen u šakalů:-)). Mám Řeky a Řecko rád, vždy jsem vnímal takovou pohodovost a otevřenost .... je to docela kontrast oproti např. Srbům (abychom zůstali v lokalitě), u nichž se významnou měrou o nacionalismu hovořit dá a ani zavilost není nemístná.

Nechci nikomu stranit a navíc jsem v dotčených místech nepobýval nikdy tak dlouho, abych se mohl dopustit relevantního hodnocení. Proto píšu pouze o dojmu a poznatcích, některých již velmi vousatých. Jeden je však čerstvě oholen - je dost nedobrého kolem nás a jsem pro umírněnost v případech, kdy je to možné a vhodné, neboť eskalace i drobných animozit neomylně směřuje k hlubším osobním zákopům a je škoda si vlastním přičiněním zvyšovat míru nečistot snášených nám jinými.

Přeji vám oběma mír v duši a pohodu v mysli. Kromě toho i krásný den, a to všem. :-)

6 0
možnosti
Foto

Pane Macháčku, moc Vám děkuji za Vaše slova. Máte pravdu. Nechci polemizovat, ale opravdu mě p. Stejskal přiřkl takové vlastnosti, aniž by se kontroloval. Nereagovala jsem ale kvůli tomu, pouze s ohledem na to, že se mi nelíbila plytkost závažných témat. A to, že jsem "zavilá nacionalistka," jsem prostě nepochopila. Zlobu však v sobě vůbec nemám. Hezký den i Vám.R^

0 0
možnosti
RE

Vaše články čtu rádR^ Žijete dlouho v Řecku, budete toho vědět daleko víc, než zdejší "odborníci." Já spíš tíhnu k Severu, leč Řecko jsem před pár lrty projel s bandou kamarádů-účastníků:) a byl jsem docela mile překvapen - viděl jsem to zhruba takto:

https://enders.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=427734

1 0
možnosti
LB

Domnívám se, že autorka nežije v Řecku, ale tady a že sem přišla s dalšími krajany v 50. letech, kdy Československo nabídlo azyl rodinám řeckých komunistů. Asi před deseti lety jsem četla její knihu, v níž popisovala nějaké rodinné peripetie, a tehdy měla cestovní kancelář, která nabízela Řecko.

Ale mohu se mýlit...

2 0
možnosti
Foto

Lidé se mají dělit jen na dobré a špatné. Těch prvních je (zatím) naprostá většina. Protože je však na rozdíl od těch druhých mediálně nezajímavá, dělá to mnohdy dojem opačný.

3 0
možnosti
PH

Lidi toho nakecaj. A jak se do toho ještě míchá karma a čtenost, je to úplně v pytli.

5 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik