Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MJ

Já jenom, že hyeny jsou vzorné matky...:-)

7 0
možnosti
Foto

Nikdy jsem nenašla odvahu na tenhle pořad byť jen minutu koukat. Divím se, že televizní rada nenařídí, aby se tohle vysílalo až někdy v noci...

2 0
možnosti
Foto

Já též ne, byla to opravdu náhodu. Tak jako bych se nikdy nedívala na žádný seriál. Ale souhlas, toto by se mělo zakázat.R^

0 0
možnosti
Foto

Já se na to nedívám ani náhodou.. Ale souhlas s tím, že ten škvár by mohli vysílat až po 22.hodině..:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Jé, Přemysle, jak je? Já se také nedívám, byla to náhoda, když jsem postřehla tu brutalitu atd., viz článek, tak jsem se děsně naštvala. A vůbec se nedívám na tyto pořady. Není pozdě Vám popřát vše nej do roku 2019, že ne? Tak všechno nej a hodně zdraví Vám i Vaší rodině.R^V

1 0
možnosti
Foto

Pořad jsem také zahlédla a jen smutně konstatuji, co vše jsou lidé schopni udělat pro peníze.:-/

0 0
možnosti
VV

Je zajimave, ze podobny porad v zadne zemi nikdy nevysilala zadna verejnopravni televize. Asi to bude ten Klausuv kapitalizmus bez privlastku.

Tu ceskou odnoz jsem nevidel nikdy. Nemeckou kterou vyslilala RTL diky synovi, ktery mi poslal nahravku, protoze tam byla pani ktera u nich uklizela. Podle mne je to kyc a je ztratou casu se na neco takoveho divat. Ale ti, kteri mi davaji zasadne minus budou jiste jineho mineni.

2 3
možnosti
Foto

Souhlas a já Vám dávám velké plus.R^

0 0
možnosti
PB

P77e81t88r 96B28u20r74i95a26n

18. 1. 2019 19:31

Souhlasím, karma. V šesti letech je již člověk hotov, zní jedno staré pravidlo.

2 0
možnosti
Foto

R^každý nový generace je jen obrazem té předešlé-souhlasím s vámi že dnešní svět je stále vulgárnější od politiků počínaje:-/

2 0
možnosti
Foto

zkuste si pustit na youtube výměnu s lesbickým párem, který byl oproti heterosexuálnímu v pohodě. Fakt - tohle ne.R^

2 0
možnosti
Foto

J44a41n 16Š83i62k

18. 1. 2019 18:54

Myslím, že máte naprostou pravdu. Všechny nářky na další generace jsou k ničemu, protože za to jaká je, můžeme jenom my. Žádná škola, žádný stát, ani naše děti nevyrostly jen tak na louce za domem. Vyrostly u nás doma a my je vychovali. Trefný článek a krásný den

5 0
možnosti
Foto

Děkuji za Vaše slova. Vážím si toho.

0 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik