Diskuse

O psychopatech

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Na clanek jsem klikla v domeni, ze se neco dozvim. Nedozvedela jsem se nic, takze jsem ztratila cas. Pokud nechcete klamat ctenare, musite zmenit titulek. Hodilo by se napriklad "Proc nechci psat o psyhopatech". I kdyz ani o tom jsem se nic nedozvedela.

0 0
možnosti

Možná jste si mohla odnést, že psychopati jsou lidé, kteří potřebují zkopat (či skopat) ostatní do klubíčka. Jsou to lidé, kteří nesnesou odpor (byť je v teoretické rovině). Že jsou to vlastně zbabělci, kteří nesnesou (a tedy nepřiznají) vlastní chybu. Je jedno, jestli se s odpůrci vyrovnávají tvrzením "všichni vědí" (že já jediný mám pravdu), nálepkami lepšolidí či tvrzením, že krást je normální (protože kradou všichni)..

A je dobré chápat, kdo je psychopat.

1 0
možnosti
Foto

R^psychopatů je všude kolem. v mužském či ženském těle a čím výš se dostanou tím většímu množství lidí ublíží-v politice jsou převážně muži a jakým způsobem nastavují mantinely vidíme všichni:-/

2 0
možnosti
Foto

Nějak se nemůžu chytit. Je tenhle článek rádoby vědecký? Politický? Má zahrát na emoce?

Právě protože jsou psychopaté "bezcitní" dokážou překonávat hranice. Občas díky tomu třeba zachraňují lidské životy. Nemyslím, že píšete o skutečných psychopatech, jen jste si potřebovala z nějakého důvodu odplivnout. Za mě Rv sorry.

0 1
možnosti
Foto

No, asi jste si nevšimla, že jsem o tomto tématu napsala knihu, doslov napsal MUDr. Bašný - kdysi šéf Bohnické psychiatrické kliniky. A také jste si nevšimla, že zdůrazňuji, že o nich nemohu psát, nechci o nich psát. Jasně, že zachraňují i lidské životy, vojáci - to je naprostá klasika - atd., nepotřebovala jsem si odplivnout a na to jediné reaguji. Pokud bych chtěla, tak napíšu článek tak, aby byl silný a hodím do toho např. náboženství apod., nezlobím se na Vás, ale udivuje mě, jak jste to pojala? Možná, že jste to četla příliš rychle. Nicméně přeji klidný večer.

3 0
možnosti

Nerozumim? Na pomyslné molo vstupují ženské psychopatky, které jsou snad ještě brutálnější, nežli muži. Jedna byla z NDR, teď nosí divné kostýmy, že?

Zdroj: https://katerinakaltsogianni1.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=695792

To je seriozni? nebo si vymyslite?

0 0
možnosti

Nemyslím, že lidé, o kterých se zmiňujete, jsou skuteční psychopati. Spíš ubožáci, kteří se potřebují vozit na někom slabším, než jsou sami. Stejně tak jako každý, kdo zneužije dítě, není hned klinický pedofil.

Rozdíl vidím v tom, že domácího surovce jde převychovat tím, že bude mít nad sebou bič. Bude se bát někoho horšího, než je sám. Jenže skutečný psychopat nemusí mít strach z ničeho. Nicméně lepší je vyhnout se všem, kteří to nemají v hlavě v pořádku. I těm ambulantně léčeným.

1 0
možnosti

Paní Hasníková, rád Vaše názory čtu a považuji je v drtivé většině za moudré, ale zde si dovolím oponovat. - Každý, kdo zneužije dítě je pedofil. A psychopat se bojí nejvíce toho, že bude sám a tím pádem nebude mít "potravu".

Pěkný den.

:-)

1 0
možnosti

Dal jsem Vám karmu, i když se to (zvláště poslední odstavec), nebude některým blogerům líbit.

:-)

1 0
možnosti
Foto

no jo, nemůžeme se všem líbit, že ano. Nebo ANO?

0 0
možnosti

U psychopatů je pouze jedna jediná pozitivní výhoda - nikdy se s nimi nenudíte.

2 0
možnosti
Foto

Ne, ne, s některými je to dost nuda, protože víte, co bude následovat a co sledují. Jsou naopak velmi nudní, protože nemají, kromě týrání, žádnou kreativitu. Hezký den přeji.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik