Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kaučové a kaučky jsou velice pravděpodobně z kaučuku ;-D. Divoce barevné hračky z umělé hmoty jsou životnější, než oni! Obcházím je hodně, hodně zdaleka.

Ale vzpomínání na dětství, na rodinu, na milující rodiče, na pubertu, to je krásná věc...

2 0
možnosti
Foto

a to jsem certifikovaná koučka, ale stydím se to říkat. Víte co? Já o tom napíšu, mám na to shodný názor s Vámi. Jsou šílení jako ezoterici.

0 0
možnosti

Na to dobrý, co v člověku je, si stejně musí každej přijít sám - jedině pak to funguje :)

Díky za fajn blog!

1 0
možnosti

Jó kaučove a kaučky... lepší než ajnkezlbuntéz...

1 0
možnosti
Foto

rady dobrý, většinu jich praktikuju R^

2 0
možnosti
Foto

Tak to klobouk dolů. Momentálně ho nemám na hlavě, ale imaginárně ho smekám. Krásný den ZZ přeje KK

0 0
možnosti
Foto

Katerino...k naší diskuzi...ten příspěvek s vaším kontaktem vlastně mohou na požádání smazat jen administrátoři. Napiste jim, pokud to smazat chcete.:)

1 0
možnosti
Foto

no tak, ať je tady, vše lze vymazat a různě blokovat. A co kdyby mi napsal někdo, že se začal milovat? No, co když? KKVVV

0 0
možnosti

Rady jsou to milé, ale lidi jsou blbí, takže kolikrát oni hledají cestu někudy jinudy, než by měli. A to do nich můžete horem dolem cpát, co by se jako mělo, ale vemte na to jed, že většina stejně udělá pravý opak.

2 0
možnosti
Foto

Jo...R^R^V celý tohle čtení. Ale teda jestli mi fakt někde hodně srdce poskocilo tak fakt o tom že máme brát že svýho dětství. Přesně. Prostě jsem taková. Taková a pak je tu druhá věc. Jak se k téhle filosofii že je fakt na světě fajn .jak se k ní vydřu . A ty rady jsou skvěle...boze mít se rád..milovat se:))).Vy prostě tak skvěle píšete. To není možný;)) dekuju

4 0
možnosti
Foto

Milá Radko, je to fakt napsané za pěti minut a moje filozofie je opravdu vydřené, i když si ze života dělám legraci. Napište mi na mail katerina@kkgr.cz kontakt. Snad Vám dokážu ještě více rozzářit Váš milý úsměv.

VR^:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik