Někdo umřel, někdo odešel, někdo ví a někdo neví

17. 02. 2020 7:21:18
Myslím si, že od počátku r. 2019 až dosud umřeli dva blogeři. Ti, co je znali, tak jim to bylo pochopitelně líto. Někteří blogeři, konkrétně jedna blogerka, byla právem odejíta, někdo šel sám, někdo se loučí, aby asi zůstal.

To mi řekněte, kdo nebyl na adminy naštvaný? Možná milá paní Ortová, kterou mám ráda, která je rozumná a nepouští se do kontroverzních témat. Milých a jemných blogerů je tu dost. Já mezi ně asi nepatřím, protože píšu podle nálady a někdy je to dost hrozné psaní. Ale vím o tom, bacha, vím to.

Zrovna já jsem takový člověk, který nemá rád pravidla, hlavně silniční. Šílím, když můj syn jezdí podle pravidel, přestože vím, že je to tak správně. Ale já je často porušuji. Asi před deseti lety jsem prodávala byt v Laarisse, věděla jsem, že ho už potřebovat nebudu, maminku jsem si nastěhovala zpět do ČR. Věděla jsem houby s octem, je mi líto, že jsem ten byt prodala, jak já bych byla ráda, kdybych mohla létat do svého v zimě, protože ve Velice je strašně vlhká zima.

Aha, abych neodbočovala. Byt se prodával u jedné notářky, kam se musely donést všechny doklady, tj. i z FÚ. Tak jako nesnáším některá pravidla, což je prostě můj podivný povahový rys, tak jsem vzala papír z FÚ a vítězně jsem ho položila na stůl před notářku, která si ho hned přisunula, aby mohla psát údaje. Dosedla jsem a oddychla jsem s pocitem, že FÚ mám za sebou, protože jsem nevěřila, že tu frontu ustojím.

"Dlužíte FÚ devět tisíc eur, to musíte zaplatit, jinak ve smlouvě nemůžeme pokračovat," řekla tichým hlasem snědá notářka a já jsem nevěřila svým uším.

"Za co?" zeptala jsem se.

Vzala papír, který jsem jí před chvílí dala a přisunula mi ho zpátky.

"Za pokuty, za špatné parkování," odvětila a já jsem byla ráda, že to není i za rychlost, protože by všechny nabité peníze z prodeje bytu šly na pokuty.

Larissa je sice velmi pěkné město, ale zaparkovat tam je vážně umění. Přiznávám, že jsem byla drzá a parkovala jsem na pěších zónách před obchody mých známých, kterým jsem nechávala klíč od auta, kdyby náhodou přijela policie. Ještě horší je, když státní policie odebere značky, což se mi stalo vloni u českých značek.Bylo vedro a já měla půl hodinku na to, aby mi značky vrátili. Zaplatila jsem 150 eur pokutu a byla jsem ráda, že je vlastně ta pokuta malá.

No jo,ale já těch devět tisíc eur neměla. Kupující byl rád, že mu prodávám tak krásný byt, vstal a šel mojí pokutu zaplatit. Výsledek byl fajn, ale byla jsem o několik tisíc eur chudší.

Zpočátku jsem dělala i já tady na blogu chyby, nepřečetla jsem si poctivě pravidla blogera atd., takže jsem byla i já několikrát upozorněna, dokud jsem si neuvědomila ten příběh s mým blbým parkováním a to, že pravidla jsou o pravidlech.

Mně osobně výtky, pokud překročím čáru a poruším pravidla nevadí, naučila jsem se je dodržovat. Vadí mi trollové a hloupí přispěvatelé, kteří si mohou psát, co chtějí, tady bych nastavila pravidla jako u nás u blogerů, aby nebyli přispěvatelé falešní, aby se sem - sorry - nelezli jako masařky a necucali z nás energii, kterou vydáváme při psaní.

Prostě mám pocit, že ti, co se loučí na pokračování tady chtějí zůstat a čekají oporu od všech, kteří jejich blog čtou.

Autor: Katerina Kaltsogianni | pondělí 17.2.2020 7:21 | karma článku: 18.67 | přečteno: 886x

Další články blogera

Katerina Kaltsogianni

Máme dva nebo tři prezidenty?

Vlastně máme tři prezidenty, ale ten, co se jmenuje Zeman, nemůže zřejmě o ničem rozhodovat. Netuší, že místo něho rozhoduje Mynář a Ovčáček, že se do "prezidentské funkce," zvolili sami.. Alespoň je v něčem Česko nejvýraznější.

6.11.2021 v 9:34 | Karma článku: 14.53 | Přečteno: 506 | Diskuse

Katerina Kaltsogianni

Kohoutí hnízdo x Čapí hnízdo

Kohoutí hnízdo sídlí v Bruselu, odkud na nás kokrhají kohouti. Mají tam i slepice, ale určitě se na všechny nedostane. Jsou tam i bílí koně, vzácná rasa, která vypadá jako lidi. Pochopte konečně, proč nechají ptáci žít Čapí hnízdo

15.9.2021 v 7:26 | Karma článku: 12.83 | Přečteno: 486 | Diskuse

Katerina Kaltsogianni

Dyť o těch dluzích nic nevíme

Hádka se odehrála večer na terase, kde jsme se sešli. Přijela jsem utahaná z Larissy, rozčarovaná řeckým chováním. V hlavě mi běžely otázky, zda je to lockdownovou situací nebo povinným očkováním Řeků, kterým tím berou demokracii.

14.9.2021 v 8:02 | Karma článku: 21.35 | Přečteno: 953 | Diskuse

Katerina Kaltsogianni

Pan Okamura nemá mediálního poradce?

Po skoro čtyřech měsících si pouštím zprávy, kde se najednou objeví Okamura, který byl velmi krutý a nelidský k afgánským uprchlíkům. Chtěl se zalíbit? Jedná se o rasistické prohlášení? Pokud ano, tak by měl odejít z politiky.

31.8.2021 v 8:22 | Karma článku: 14.02 | Přečteno: 523 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 21 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 13.10 | Přečteno: 243 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 17.78 | Přečteno: 421 | Diskuse

Olča Vodová

zdánlivě zadarmo

(svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...,svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...)

27.3.2024 v 21:18 | Karma článku: 5.06 | Přečteno: 106 | Diskuse

Karel Trčálek

Jak se pracovníci ve školství pomstili uličnímu výboru iFčil oslavujícímu Karlův úspěch

No, mám-li být upřímný, pomsta to byla hodně sladká. Však se taky hned ze všech stran slétly vosy a začaly si dávat do trumpety tak, že se div v té slaďounké šťávičce neutopily....

27.3.2024 v 10:51 | Karma článku: 31.12 | Přečteno: 586 | Diskuse
Počet článků 332 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1558

Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...