Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Nenávist je nezdravá a je velmi pracná

Místo dezinformací, informací, polopravd a lží napíši moji subjektivní pravdu, protože nastal čas, kdy ji chci napsat. Asi nebudu jediná, kdo nad zlobou a sprostotou mává rukou. Ono mi ani nic jiného nezbývá, tak mávejte jako já.

Nějak bych vám ráda sdělila, že jste někteří dost drzí. Opisujete některé dezinformace, možná i informace, které mi sázíte do diskuze a cítíte se jako Kingové. Vy nemáte někteří vlastní názor? Přitom o Řecku a celé jeho problematice nemáte pořádný přehled, nemám ho ani já, nemá ho dokonce ani EU, která Řecko napadla, že dluží a krade. Dejme tomu, ale pak se ptám, co tedy dělají různé komise při EU, jejichž práce je kontrolovat a kontrolovat? Asi nekontrolují, protože přiletí do Bruselu na oběd, zapíší se, mají čárku, že tam byli a dostanou svoje nesmyslné platy.

Byla jsem tam několikrát, takže vím, o čem píšu. I Vy se tam můžete letět podívat. Můžete vidět, jak pracují ti, co mají řídit EU a budete se velmi divit. Pro mě je velkým důkazem jejich nepracovitosti právě Řecko, které ovládly banky a cílené hypotéky, které Řekové, bohužel, hojně využívali. A ze dne na den přišel konec. Jsem tam každý rok nejméně čtyři měsíce a vážně jsem poslouchala od místních Řeků, že jim to patří, že byli moc rozcapení, že státní zaměstnanci a jejich definitiva je prostě ostudná. Nebrečeli nad tím, že jim sebrali důchody, příp. hodně jim je snížili, nebrečeli nad tím, že jsou v krizi. Chápali to, protože věděli, že si za mnohé mohou sami. Pro mě to bylo nóvum, nečekala jsem od nich takové přiznání.

Dokonce nezanevřeli na národy, které jim odmítly pomoc, brali to jako fakt. Jsem zvyklá na zlobu odsud, takže mě jejich postoj vážně překvapil. Krizi přežívají z důvodu, že bylo Řecko kdysi rolnický stát. Veškerá tíha u mnohých rodin padla na rodiče, kteří žijí na vesnicích, pobírají celkem malé důchody, ale uživí se, protože v Řecku všechno roste dvakrát ročně. Prostě si v této situaci mezi sebou Řekové pomáhají. Navíc pocházím z kraje, který je bohatý a krize tam není až tak vidět, pro mě se vlastně nic nezměnilo, i když se velmi zpřísnily zákony, daně apod.

Pamatujete, jak jste po roce 1990 vyjížděli do zahraničí? S konzervami a s málo penězi. Touha cestovat však byla velká. Pokud jste jezdili do Řecka, tak vám nikdo zcela určitě nevyčítal, proč nechodíte do restaurací, proč jíte na pláži svačiny, které jste udělali pro svoje děti nebo dokonce i pro vás. To se dnes velmi změnilo a čeští turisté jsou pokládání za top turisty, protože si umí opravdu v Řecku užít jak dobrého jídla, tak i dobrého pití. Vnímají řeckou pohostinnost, konec konců jsem v tom třicet let zainteresována, takže vím, co a jak. A je to fajnový pocit, že dnes vidím české turisty, kteří Řecko navštěvují a mnozí si ho oblíbili jako svoji hlavní destinaci. 

Mám prostě Čechy ráda, ale nemám ráda, když jsou někteří zlí a drzí, prostě závistiví. A nejsem to já, která píše o české závisti a nenávisti, samotní Češi o tom hodně mluví,mnozí i píší. Tohoto českého nešvaru se dotýká mnoho českých osobností, které žily v cizině, vrátily se zpět a naopak. Dokonce prezident českého národa se zrovna několikrát nevyjádřil šťastně k těm, co ho volili. Jeho konstatování o tom, jaký je český národ byl vážně dost brutální. 

Napsala jsem o syrských dětech, aby je Česko přijalo. Myslím to vážně a vážně se dívám na diskuzní příspěvky, kde chybí jenom to, že jsou tyto děti potomci Bin Ládina nebo někoho podobně šíleného. Kde se ve vás bere za zloba a nelidskost? Co kdyby někdo bombardoval Česko, co kdybyste museli utíkat? Kde berete jistotu, že se to nemůže stát? Kolik vás utíkalo v roce 1968 kvůli politice a kolik jich utíkalo kvůli neúnosné finanční situaci, která Čechům dovolovala platy, které mnohdy nestačily na důstojný život a žilo se od výplaty k výplatě. Vlastně, sorry, je to stejné jako dnes s imigranty, jedni kvůli válce, druzí kvůli lepším vyhlídkám na život. Nebo zase nemám pravdu?

O. K., v pořádku. Najednou někteří drze kopírujete odkazy a různé výroky, najednou věříte tisku, kterému vesměs nikdy nevěříte. Najednou je to všechno jinak. A to je opravdu velmi zvláštní, ale je to hodně české. Měla bych si zvyknout, že? Nezvyknu. Nebudu podporovat zlobu a nenávist. A už vůbec nebudu podporovat opisování, pokud neumíte svůj názor vyjádřit relavantně slušně.

Milujete, když někdo pranýřuje oprávněně či neoprávněně Cikány, dnešní Romy, to jste na vrcholu blaha. Samozřejmě, že chápu, proč to tak je a nedivím se, ale nejsou všichni Romové stejní, tak jako nejsou stejní všichni Češi a všichni Řekové. A tady někde je zakopaný pes, že? O Rómech píšete, že jsou nepřizpůsobiví, o Řecích, že jsou zloději, o syrských dětech, že jsou to budoucí džihádisti atd. atd. A co jste vy? Co myslíte? Vyjadřujete se demokraticky? Hodí se některá rasistická vyjádření do slovníku slušného člověka? Na to si odpovězte sami.

Moje pravda je prostá. Pište si do komentářů, co chcete, já na ty zlostné nebudu nikdy reagovat. Obdivuji vůli a výdrž několika jedinců, že se jim chce psát někomu, kdo nikdy neodpoví, stačí mi přečíst několik jmen a komentář dál nečtu. Nevím, co mi tedy píšete vy, kteří od počátku manipulují s mým původem, na který jsem hrdá. Vaše snaha o urážky je vážně marná.

A pro ty, co tomu nerozumí a dál a dál uráží Řeky, vřele doporučuji, aby si uvědomili, že Řecko je stále nedostižitelné v tom, že není nikdo na světě, kdo by sebral Řecku jeho světové postavení, které se nazývá "Kolébkou kultury," takže nepište, že to bylo, ona to je stále pravda.

Ten, kdo má v sobě nenávistné a záštiplné myšlenky, poté shodné projevy, je velký pracant. Tyto vlastnosti v sobě živit je opravdu hodně pracné, navíc je to nezdravé. To už je na tom lépe horník, který vyleze ven a je celý černý od uhlí, ale tato špína se dá smýt. Zášť a nenávist se smýt nedá. 

 

 

 

 

 

Autor: Katerina Kaltsogianni | úterý 21.1.2020 7:29 | karma článku: 20,35 | přečteno: 1058x
  • Další články autora

Katerina Kaltsogianni

Máme dva nebo tři prezidenty?

Vlastně máme tři prezidenty, ale ten, co se jmenuje Zeman, nemůže zřejmě o ničem rozhodovat. Netuší, že místo něho rozhoduje Mynář a Ovčáček, že se do "prezidentské funkce," zvolili sami.. Alespoň je v něčem Česko nejvýraznější.

6.11.2021 v 9:34 | Karma: 14,53 | Přečteno: 510x | Diskuse| Ostatní

Katerina Kaltsogianni

Kohoutí hnízdo x Čapí hnízdo

Kohoutí hnízdo sídlí v Bruselu, odkud na nás kokrhají kohouti. Mají tam i slepice, ale určitě se na všechny nedostane. Jsou tam i bílí koně, vzácná rasa, která vypadá jako lidi. Pochopte konečně, proč nechají ptáci žít Čapí hnízdo

15.9.2021 v 7:26 | Karma: 12,83 | Přečteno: 491x | Diskuse| Ostatní

Katerina Kaltsogianni

Dyť o těch dluzích nic nevíme

Hádka se odehrála večer na terase, kde jsme se sešli. Přijela jsem utahaná z Larissy, rozčarovaná řeckým chováním. V hlavě mi běžely otázky, zda je to lockdownovou situací nebo povinným očkováním Řeků, kterým tím berou demokracii.

14.9.2021 v 8:02 | Karma: 21,58 | Přečteno: 957x | Diskuse| Ostatní

Katerina Kaltsogianni

Pan Okamura nemá mediálního poradce?

Po skoro čtyřech měsících si pouštím zprávy, kde se najednou objeví Okamura, který byl velmi krutý a nelidský k afgánským uprchlíkům. Chtěl se zalíbit? Jedná se o rasistické prohlášení? Pokud ano, tak by měl odejít z politiky.

31.8.2021 v 8:22 | Karma: 14,31 | Přečteno: 523x | Diskuse| Ostatní

Katerina Kaltsogianni

Možná to hodím Pirátům, Aneb kdo naočkuje voliče nejlépe

Na můj předchozí článek "Hodím to Babišovi...." jsem dostala okamžitou reakci mediálního mluvčího Pirátů. Napsal mi podrobný e-mail o tom, jak je strana Pirátů šikanována, že jsou to výmysly ze sociálních sítí apod. No tak uvidíme

29.8.2021 v 10:41 | Karma: 21,07 | Přečteno: 1022x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Policie zadržela mladíka, který v tachovské škole vyhrožoval nožem

23. dubna 2024  15:03,  aktualizováno  24.4 7:53

Policisté zadrželi ve škole v Tachově mladíka, který nožem vyhrožoval zabitím. Při incidentu se...

V březnu by ze Sněmovny vypadla TOP 09. Vyhrává ANO, posilují malé strany

24. dubna 2024  6:22,  aktualizováno  6:32

Podle nejnovějšího volebního modelu Median by se v březnu do Sněmovny dostalo pět stran a hnutí. V...

Balík pomoci pro Ukrajinu či Izrael schválil Senát USA. Zbývá už jen Bidenův podpis

24. dubna 2024  6:24

Americký Senát schválil balík s pomocí pro Ukrajinu, Izrael či Tchaj-wan v hodnotě 95 miliard...

Soud potrestá brutální útok na dívku, bodnutá do krku skončila v pytli v lese

24. dubna 2024

Krajský soud v Plzni dnes vynese rozsudek nad devatenáctiletým Ukrajincem Viktorem Veselovským,...

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
RECEPČNÍ

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
Jihomoravský kraj
nabízený plat: 30 550 - 30 550 Kč

  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik