Jo, jo, desítky nejsou žádná legrace

18. 07. 2019 16:18:43
Sedím v Larisse v kavárně, leje jako z konve a já mluvím s českými kamarádkami o všem možné, když najednou slyším dva chlapíky, jak mě v řečtině hodnotí. Nebylo to poprvé, ale tentokrát jsem se fakt jen tak tak udržela.

"Bože, to je šílené, jak já asi vypadám?" řekla jsem v kavárně, kam jsme se schovaly před deštěm oběma známým, protože mi bylo líto, že prší a já je vytáhla do Larissy bez deštníku.

"Proč? Vypadáš normálně," odpověděla Pavlína a v jejích očích byla vidět pravdomluvnost a taková ta její opravdovost.

"Ne, vypadám fakt jako kojná na medvědy," řekla jsem a stále jsem se snažila tvářit vážně, aniž bych věděla, že vážně vypadám jako kojná, jak kdysi zmínili dva chlapíci v Harrachově, kam jsem si šla sednout po lyžování.

Obě kamarádky z Čech na mě vytřeštily oči, obě to jsou sestry z gynekologie, takže jsem jim nepřišla nějaká úplně divná, prostě byly a jsou na ledacos zvyklé.

"Má silikonky nebo je tak vyvinutá?" zeptal se ten hezčí toho, co na mě zíral jako tele na nová vrata.

Hezčí z těch dvou byl určitě advokát, znala jsem ho, ale dlouhá léta jsem ho neviděla. Byl to nafoukaný bohatý fracek. Docela jsem se vážně dobře bavila tím, co říká a čekala jsem na chvíli, až ho zpražím.

Jejich diskuze se rozvíjela do plné fantazie, jak asi vypadám nahá. Měla jsem na sobě kalhotky ala Briged Jonsen, takové beze švů, prostě asexuální, protože jsem měla šaty na tělo, které zmokly a mně byla zima. Vůbec jsem si neuvědomila, že jsou mi vidět bradavky, protože zmoklé šaty a podprsenka byla prostě a jednoduše průsvitná.

Bradavky se mi zimou cvrkly, takže fakt vykukovaly zpod šatů jako dva čudlíky, jen za ně chytit. A to také měli ti pánové chuť udělat. Povídali si o těch čudlíkách, já vše překládala těm dvěma z Čech, které se dívali směrem k těm Řekům a dávaly okatě najevo, že vědí, o čem je řeč.

"Nedívejte se tam, aby nevěděli, že jim rozumím," řekla jsem celkem důrazně, ale jako kdybych hrách na stěnu házela.

I ten druhý byl advokát, jak jsem pochopila, čekali, až přijdou na řadu. Seděly jsme v kavárně před soudem, kde se všichni schází v 9.00 hodin a čekají na to, zda se ten den vůbec bude jejich případ projednávat. Hezčí trochu ztuhnul ve tváři, asi mě nakonec poznal. Já se stále tvářila jako sfinga, ale díky těm dvěma českým známým bylo jasné, že jsme jim rozuměly..

"To bude ta Katerina z Češka. Určitě nás slyšela," řekl zase ten hezčí.

Položila jsem si obě ruce na bradavky a třela jsem si je, aby tak blbě nevykukovaly. Pánové z toho byli paf a já se bavila. Konečně jsem se k nim otočila a povídám jim, že to jsem opravdu já, že potřebuji nové šaty, nejlépe z toho obchodu, který je přímo proti nám. Byl to nejdražší obchod Max Mara.

"No jestli mi půjdete koupit nové šaty, tak se mnou můžete do kabinky," řekla jsem drze a oni nevěděli, jak na to zareagovat.

"Jdeme tam, jo?" řekla jsem a v dešti jsem přeběhla do obchodu.

Byla mi strašná zima. Nakonec jsem vyběhla jak mokrá slepice a oni dělali, že mě nikdy neviděli, že vůbec nehodnotili moje průsvitné šaty a vztyčené bradavky.

"Vy jste Řekové nebo jste imigranti a nemáte na to mi koupit šaty?" zeptala jsem se a fracek sotva popadal po dechu, jak jsem ho tou otázkou naštvala.

Prostě léto a Larissa, ale i pláž ve Velice mi přivádí tyto úsměvné příběhy. Kdysi se mi to zdálo od těch mužů drzé, dnes bych vlastně měla být ráda, že jsem ještě pro některé koukatelná.

Léto, plavky, dobrá nálada, plno slunce, někdy déšť, někdy bouřka, někdy klidná hladina moře rozbouří bujnou fantazii. A to je v naprostém pořádku. Jenom si musím dát do auta deštník.

Ovšem proti Černošce, která má největší přírodní prsa na světě velikosti 105 ZZ jsem nula, naprosto nevyvinutá ženská. Jedno její prso váží jako 4 leté dítě.

https://www.youtube.com/watch?v=y-lViOpMI6g

Autor: Katerina Kaltsogianni | čtvrtek 18.7.2019 16:18 | karma článku: 26.25 | přečteno: 1511x

Další články blogera

Katerina Kaltsogianni

Máme dva nebo tři prezidenty?

Vlastně máme tři prezidenty, ale ten, co se jmenuje Zeman, nemůže zřejmě o ničem rozhodovat. Netuší, že místo něho rozhoduje Mynář a Ovčáček, že se do "prezidentské funkce," zvolili sami.. Alespoň je v něčem Česko nejvýraznější.

6.11.2021 v 9:34 | Karma článku: 14.53 | Přečteno: 506 | Diskuse

Katerina Kaltsogianni

Kohoutí hnízdo x Čapí hnízdo

Kohoutí hnízdo sídlí v Bruselu, odkud na nás kokrhají kohouti. Mají tam i slepice, ale určitě se na všechny nedostane. Jsou tam i bílí koně, vzácná rasa, která vypadá jako lidi. Pochopte konečně, proč nechají ptáci žít Čapí hnízdo

15.9.2021 v 7:26 | Karma článku: 12.83 | Přečteno: 486 | Diskuse

Katerina Kaltsogianni

Dyť o těch dluzích nic nevíme

Hádka se odehrála večer na terase, kde jsme se sešli. Přijela jsem utahaná z Larissy, rozčarovaná řeckým chováním. V hlavě mi běžely otázky, zda je to lockdownovou situací nebo povinným očkováním Řeků, kterým tím berou demokracii.

14.9.2021 v 8:02 | Karma článku: 21.35 | Přečteno: 953 | Diskuse

Katerina Kaltsogianni

Pan Okamura nemá mediálního poradce?

Po skoro čtyřech měsících si pouštím zprávy, kde se najednou objeví Okamura, který byl velmi krutý a nelidský k afgánským uprchlíkům. Chtěl se zalíbit? Jedná se o rasistické prohlášení? Pokud ano, tak by měl odejít z politiky.

31.8.2021 v 8:22 | Karma článku: 14.02 | Přečteno: 523 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 3 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 22 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 22 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 14.56 | Přečteno: 275 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.52 | Přečteno: 476 | Diskuse
Počet článků 332 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1558

Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...