Tedy mohli byste za mnou do Řecka

23. 04. 2019 19:29:37
Jestli je to nutné? No jasně, že je to nutné, dokonce je to akutní. A proč je to akutní? Protože tam jsem to já, tam se směji, tam si plavu, lítám tam v plavkách a užívám si slunce a moře. Jsem tam úplně jiná, tam jsem to já.

Jo, jo, jsem to tam já, i když nastává paradoxní situace a já jsem kritická k řeckým zvykům nebo i k místním lidem, přeci jenom přijíždím se střední Evropy. Je to taková vybíjená, jak tady v ČR, tak i tam v Řecku. Ale o tom psát nechci, to je prostě normální pro každého, kdo žije ve dvou zemích. A je to i dobře.

Jsem tam happy jako turisté, až na to, že i tam na mě čeká práce, ale to zvládám levou zadní, pokud se mi do baráku nedostane nějaký divný člověk. A když už se tam dostane i přes mojí černou knihu nevítaných klientů, tak si ho prostě nevšímám. Copak teď, to už není žádná práce, ale kdysi jsem řešila nepříjemné lidi různým způsobem. Navíc mám od loňska Olivii, fenku, která je bláznivá, úžasná a mně se po ní stýská. Mery mi ji nedala, plakala. Olivie ji vrátila smích po mrtvém synovi.

Jeden doktor prudil neskutečně, všichni z něho byli úplně na hlavu.Ukecala jsem doslova a do písmene jednoho rybáře, nakoupila jsem mu potraviny na dva dny a milý pan doktor si splnil přání, protože chtěl být v noci na moři. Tak jsem mu to přání splnila. Rybář byl dobrý a odplul s ním někam daleko. Vlny udělaly své a doktor se vrátil jak bílá stěna, jakoby všechno opálení zmizelo. Jakmile jsem na něho slyšela výtku z jeho či mého týmu, tak jsem se u něho zastavila a mile jsem se zeptala, jestli zase pojede na moře. A byl klid.

Druzí dva namachrovaní zbohatlíci vytasili dvě harpuny, ponořili se do moře a za chvíli si stěžovali, že tam nejsou žádné ryby. Rychle jsem poslala jednoho sporťáka, koupil takové červené rybičky "barbounia" a sporťák si je dal za plavky. Půjčil si harpunu a rybičky tam nabodal. Vyplul vítězně s harpunou a se třeba rybičkama, které byly napíchnuty v řadě za sebou, jako by čekaly na to, aby je někdo picnul harpunou.

"No jo, pánové, musíte pod tou vodou mluvit, ono to rezonuje a ryby jdou na tu harpunu samy, vidíte?"

Tak oni zase vlítli do moře a mluvili, sem tam se vynořili, aby se nadýchli, skoro se utopili. Bylo to tam úžasné. Také bych věděla o pár lidech, kterým bych doporučila mluvit pod vodou, ale věděla bych o některých, které bych tam ráda viděla, se kterými bych seděla na břehu, pila fredo kapučíno a večer jedla rybičky se salátem.

Jenomže já dnes tvrdila, že nebudu psát, že jo? No vidíte, psaní patří mezi umělecké činnosti, když se chce psát, tak ať se zboří třeba celý svět, my sedáme - my, co píšeme - a tvoříme.

Tak tuhle krásu nebudu dnes popisovat, jsou věci, které se popsat nedají, ale dají se vstřebat, vidět, užít si jich. A možná i namalovat.

A hlavně se těším na Olí, jak já se na ni těším, to také nemohu popsat.

Autor: Katerina Kaltsogianni | úterý 23.4.2019 19:29 | karma článku: 19.30 | přečteno: 614x

Další články blogera

Katerina Kaltsogianni

Máme dva nebo tři prezidenty?

Vlastně máme tři prezidenty, ale ten, co se jmenuje Zeman, nemůže zřejmě o ničem rozhodovat. Netuší, že místo něho rozhoduje Mynář a Ovčáček, že se do "prezidentské funkce," zvolili sami.. Alespoň je v něčem Česko nejvýraznější.

6.11.2021 v 9:34 | Karma článku: 14.53 | Přečteno: 506 | Diskuse

Katerina Kaltsogianni

Kohoutí hnízdo x Čapí hnízdo

Kohoutí hnízdo sídlí v Bruselu, odkud na nás kokrhají kohouti. Mají tam i slepice, ale určitě se na všechny nedostane. Jsou tam i bílí koně, vzácná rasa, která vypadá jako lidi. Pochopte konečně, proč nechají ptáci žít Čapí hnízdo

15.9.2021 v 7:26 | Karma článku: 12.83 | Přečteno: 486 | Diskuse

Katerina Kaltsogianni

Dyť o těch dluzích nic nevíme

Hádka se odehrála večer na terase, kde jsme se sešli. Přijela jsem utahaná z Larissy, rozčarovaná řeckým chováním. V hlavě mi běžely otázky, zda je to lockdownovou situací nebo povinným očkováním Řeků, kterým tím berou demokracii.

14.9.2021 v 8:02 | Karma článku: 21.35 | Přečteno: 953 | Diskuse

Katerina Kaltsogianni

Pan Okamura nemá mediálního poradce?

Po skoro čtyřech měsících si pouštím zprávy, kde se najednou objeví Okamura, který byl velmi krutý a nelidský k afgánským uprchlíkům. Chtěl se zalíbit? Jedná se o rasistické prohlášení? Pokud ano, tak by měl odejít z politiky.

31.8.2021 v 8:22 | Karma článku: 14.02 | Přečteno: 523 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 16 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 10.41 | Přečteno: 188 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 14.95 | Přečteno: 322 | Diskuse

Olča Vodová

zdánlivě zadarmo

(svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...,svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...)

27.3.2024 v 21:18 | Karma článku: 4.53 | Přečteno: 95 | Diskuse

Karel Trčálek

Jak se pracovníci ve školství pomstili uličnímu výboru iFčil oslavujícímu Karlův úspěch

No, mám-li být upřímný, pomsta to byla hodně sladká. Však se taky hned ze všech stran slétly vosy a začaly si dávat do trumpety tak, že se div v té slaďounké šťávičce neutopily....

27.3.2024 v 10:51 | Karma článku: 30.70 | Přečteno: 556 | Diskuse
Počet článků 332 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1558

Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...