Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Slibuji, budu se milovat!

Milovat se, mít se rád, hladit se, obejmout se, obdivovat se, chválit se, uctívat všechny anděly, bohy, guru a zapalovat svíčky, lehnout si voňavá do postele a milovat se stále se zrcátkem před obličejem je šílené.

Tak jsem si řekla, že to dnes ráno udělám, že se budu milovat. Čistila jsem si zuby, v kuchyni mi už voněla káva. Hergot, zase jsem zapomněla, že mám mluvit sama se sebou před zrcadlem a říkat, jak se bezpodmínečně miluji. Kdybych to tak udělala, tak nesedím u počítače.

Na jednu stranu mám popírat svoje EGO a na stranu druhou ho násilím nutit do toho, abych se milovala. Tak takhle, miláčkové, ne! Tedy pro mě určitě ne. A už vůbec ne po shlédnutí včerejšího videa s life koučkou, která stála před lidmi, všem rozdala zrcátka a obecenstvo muselo říkat takové nesmysly, že jsem se ani nesmála. Blonďatá koučka byla tlustá, blbě namalovaná a oblečná jako na Masopusta. A lidi mluvili do těch zrcátek a říkali věty typu: "Mám se bezpodmínečně rád a přijímám se takový, jaký jsem. Miluji se celou svojí bytostí," a další ezoteroristické nesmysly.

Ne, ne, ne, nesouhlasím a už vůbec nesouhlasím, když nám tady někdo v této zeměpisné šířce vnucuje různé techniky, které sem nikdy historicky nepatřily. 

Milovat sám sebe je podle mého o tom, jak jsme vyrostli v dětství. A tam je položen i základ naší osobnosti. Já tedy vyrostla se skvělými rodiči a vůbec nejsem zakomplexovaná. Nejsem ani namyšlená, protože můj tatínek mi dával imaginární zrcadlo denně a takové lekce o kráse, že mu každou chvíli děkuji, byť už jsem trochu starší holka. Usmíváte se, jo? Ale tak to je. V Řecku o sobě žádná žena nepronese, že je starší. Naopak, klidně i v osmdesáti letech sdělí, že je starší dívka, 

Protože jsem dobrák od kosti, tak já vám napíšu pár věcí. Berte to jako dárek mojí genetické výbavy a mojí neskutečně laskavé povahy. Tak nejdříve ženy.

1. Určitě nechcete trpět anorexií a pomalu umírat, že ne?

2. Krása jde opravdu zevnitř a tu nenalíčíte, ani kdyby vás líčila nejlepší vizážistka.

3. Nechtějte být mladé za každou cenu, vypadá to blbě a je to frustrující pocit.

4. Začněte dělat holčičí věci, tímto úkonem se vrátíte k činnostem, které jste měly rády.

5. Neporovnávejte se, nechtějte být naklonované.

6. Milujte se doopravdy a se vším všudy tak, jak jste k tomu byly předurčeny.

7. Milujte se klidně samy a nakrmte u toho anděly. 

A nyní muži:

1. Neberte anabolika a viagru, aby vás někde neklepla pepka.

2. Nepřestávejte s fyzickým milováním, protože váš mechanismus nebude vytrénovaný.

3. Nechtějte být mluvčí prezidenta nebo nějaký vysoce postavený politik, ti to mají spočítané.

4. Uvědomte si, že vaše nádoba není bezedná, a tak věnujte kapku lásky doma manželce.

5. Nekandidujte do zastupitelstva, jedná se o šíleně asexuální úkon.

6. - to samé jako ženy

7. Milujte se klidně sami, vrátíte se tím pádem do puberty, a nakrmte u toho anděly.

Pro obě pohlaví:

1. Nepotřebujete žádného guru..

2. Uvědomte si, kdo jste. Zda jste dobrý člověk, dcera - syn, manžel - manželka, sourozenec atd.

3. Odstraňte z ložnice zrcadlo, možná i prádlo.

4. Začít žít můžete teď hned, už jste to dávno měli udělat.

5. Nebuďte líní a splňte si svoje zasunuté sny. 

No, mohla bych tu psát hodiny a hodiny, někdy se k tomuto tématu vrátím. Mimochodem, toto jsem napsala za pět minut, tak nečekejte žádné zázraky.

P. S.

Andělé se krmí tak, že se jim zapalují svíčky. A tak já jdu zapálit tu svíčku, juknu nahoru, ještě je tma a poděkuji sama sobě, že jsem si svoji životní filozofii fakt vydřela.

 

 

 

Autor: Katerina Kaltsogianni | čtvrtek 10.1.2019 7:22 | karma článku: 21,80 | přečteno: 753x
  • Další články autora

Katerina Kaltsogianni

Máme dva nebo tři prezidenty?

Vlastně máme tři prezidenty, ale ten, co se jmenuje Zeman, nemůže zřejmě o ničem rozhodovat. Netuší, že místo něho rozhoduje Mynář a Ovčáček, že se do "prezidentské funkce," zvolili sami.. Alespoň je v něčem Česko nejvýraznější.

6.11.2021 v 9:34 | Karma: 14,53 | Přečteno: 510x | Diskuse| Ostatní

Katerina Kaltsogianni

Kohoutí hnízdo x Čapí hnízdo

Kohoutí hnízdo sídlí v Bruselu, odkud na nás kokrhají kohouti. Mají tam i slepice, ale určitě se na všechny nedostane. Jsou tam i bílí koně, vzácná rasa, která vypadá jako lidi. Pochopte konečně, proč nechají ptáci žít Čapí hnízdo

15.9.2021 v 7:26 | Karma: 12,83 | Přečteno: 491x | Diskuse| Ostatní

Katerina Kaltsogianni

Dyť o těch dluzích nic nevíme

Hádka se odehrála večer na terase, kde jsme se sešli. Přijela jsem utahaná z Larissy, rozčarovaná řeckým chováním. V hlavě mi běžely otázky, zda je to lockdownovou situací nebo povinným očkováním Řeků, kterým tím berou demokracii.

14.9.2021 v 8:02 | Karma: 21,58 | Přečteno: 957x | Diskuse| Ostatní

Katerina Kaltsogianni

Pan Okamura nemá mediálního poradce?

Po skoro čtyřech měsících si pouštím zprávy, kde se najednou objeví Okamura, který byl velmi krutý a nelidský k afgánským uprchlíkům. Chtěl se zalíbit? Jedná se o rasistické prohlášení? Pokud ano, tak by měl odejít z politiky.

31.8.2021 v 8:22 | Karma: 14,31 | Přečteno: 523x | Diskuse| Ostatní

Katerina Kaltsogianni

Možná to hodím Pirátům, Aneb kdo naočkuje voliče nejlépe

Na můj předchozí článek "Hodím to Babišovi...." jsem dostala okamžitou reakci mediálního mluvčího Pirátů. Napsal mi podrobný e-mail o tom, jak je strana Pirátů šikanována, že jsou to výmysly ze sociálních sítí apod. No tak uvidíme

29.8.2021 v 10:41 | Karma: 21,07 | Přečteno: 1022x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejsem nominována na eurokomisaře, řekla v debatě pro studenty Nerudová

26. dubna 2024  5:42,  aktualizováno  9:52

Přímý přenos Šest kandidátů pro volby do Evropského parlamentu přijalo účast v debatě Zavolíme!, která je...

Tohle je nenávist, řekl o protestech za Gazu Trump. Kampus stále nevyklidili

26. dubna 2024  9:29

Kolumbijská univerzita v New Yorku odložila ultimátum, podle něhož měli protestující propalestinští...

Byl na vozíku, po výměně kyčlí běhá, trénuje na maraton. Pomáhá mu konopí

26. dubna 2024  8:58

Jakub Kryšpín pracoval, dálkově studoval vysokou školu, měl plány do budoucna. Ty ale v roce 2006...

Z mrazu konečně do tepla. Už dnes bude 17 stupňů, o víkendu i přes 20

26. dubna 2024  8:21

Chlad a mráz zřejmě končí. Meteorologové avizují už na pátek teploty přes patnáct stupňů, o víkendu...

  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1582x
Jsem žena, která se neustále potýká mezi dvěma světy - mezi řeckým a českým. Neznám slovo "nejde to," když jde o záchranu lidského života. Neznám pocit závist a nenávist.

Mám jednu velkou touhu, kterou v sobě nosím od malička, snad se mi podaří i tuto splnit.

A nic jiného už o sobě psát nebudu, nemá to smysl. Od toho je blog, abyste si udělali názor sami. 

Seznam rubrik